althon65fx 當前離線
進階會員
原帖由 xf333 於 2006-1-1 15:24 發表 三個炸???
TOP
CWHS 當前離線
Chief of HKEPC FS Group
原帖由 althon65fx 於 2006-1-1 15:25 發表 程翔0里?
原帖由 althon65fx 於 2006-1-1 15:27 發表 Yes wor,can u open back your FTP?I haven't DL all things yesterday
原帖由 CWHS 於 2006-1-1 15:27 發表 我可唔可以Join番自己Server,揸埋飛機架
xf333 當前離線
中級會員
原帖由 CWHS 於 2006-1-1 15:29 發表 係佢個ip唔係固定,不斷轉
原帖由 xf333 於 2006-1-1 15:31 發表 和記係咁的,Login左就會轉IP。 我懶........冇裝番no-ip之類..............