原帖由 xf333 於 2006-1-1 15:24 發表
三個炸???

程翔0里?

TOP

原帖由 xf333 於 2006-1-1 15:24 發表
三個炸???

Yes wor,can u open back your FTP?I haven't DL all things yesterday

TOP

原帖由 althon65fx 於 2006-1-1 15:25 發表

程翔0里?

我可唔可以Join番自己Server,揸埋飛機架

TOP

原帖由 althon65fx 於 2006-1-1 15:27 發表

Yes wor,can u open back your FTP?I haven't DL all things yesterday

係佢個ip唔係固定,不斷轉

TOP

原帖由 CWHS 於 2006-1-1 15:27 發表

我可唔可以Join番自己Server,揸埋飛機架

y not?But u need to be our ATC wor,how can u multitasking?

TOP

原帖由 CWHS 於 2006-1-1 15:29 發表

係佢個ip唔係固定,不斷轉

和記係咁的,Logout左就會轉IP。
我懶........冇裝番no-ip之類..............

TOP

今日記住裝左空中特警個add-in sin,唔好又比人hijack,造成災難

點知個空中特警唔夠打

TOP

原帖由 xf333 於 2006-1-1 15:31 發表

和記係咁的,Login左就會轉IP。
我懶........冇裝番no-ip之類..............

Use router ma

TOP

原帖由 xf333 於 2006-1-1 15:31 發表

和記係咁的,Login左就會轉IP。
我懶........冇裝番no-ip之類..............

no-ip好方便wor

我而家個IP係HKBN 固定,個IP又易記,唔洗no-ip

TOP

router=$$$

PMDG既圖裝係官網有得DL的

TOP