無晒d 表睇
目視降落成功.....係taxi way 上面

TOP

仲玩唔玩的?

TOP

shut down approached 果下真係感動

TOP

原帖由 xf333 於 2005-12-31 19:53 發表
仲玩唔玩的?

我今晚唔玩了
玩既都會做住功課玩

TOP

原帖由 情長仔 於 2005-12-31 19:53 發表
無晒d 表睇
目視降落成功.....係taxi way 上面

Very inch wor

TOP

原帖由 xf333 於 2005-12-31 19:53 發表
仲玩唔玩的?

How about tmr?

TOP

原帖由 althon65fx 於 2005-12-31 19:54 發表

Very inch wor

...行到一半唔知禁錯d 咩野....
無咩screen.....gps 果d 全部唔著

TOP

原帖由 althon65fx 於 2005-12-31 19:40 發表
ai....still not success land

HKEPC News Paper of 2006 1 1

2005 12 31 19:41
Shimojishima 機場表示

以下為官方日文版本
Shimojishima タワー
私達はAthlon64FX の接触を失った、しかし私達は大きい騒音を聞く、そしてレーダーの表示、Athlon64FX 747-400 はずっと640 フィートの中止である

經官方翻譯英文版本

Shimojishima tower

We lost the contact on Athlon64FX,but we hear a large Noise,and the radar display,Athlon64FX 747-400 have been disorganization in the 640 feet


空中被劫持
此客機完本是飛往香港,但中途被劫持,被迫向台灣外海,3名乘客受傷,後來被乘客用dining cars殺死恐怖份子,機組人員立即檢查飛機,發現3號及4號引擎油管Fail,機組人員而經立即通知附近機場,但因已經飛出台灣,被迫降於日本的Shimojishima 機場,在多次努力下,曾試圖努力降落,可惜未能成功,最終Shimojishima 機場,西北方7miles,空中解體,日本首相小泉純一郎與中國總理溫家寶已為此大災難表示感到婉惜

[ 本帖最後由 CWHS 於 2005-12-31 20:22 編輯 ]

TOP

原帖由 情長仔 於 2005-12-31 19:53 發表
無晒d 表睇
目視降落成功.....係taxi way 上面

係唔係set左system Failure

TOP

原帖由 CWHS 於 2005-12-31 20:03 發表

HKEPC News Paper of 2006 1 1

2005 12 31 19:41
Shimojishima 機場表示

以下為官方日文版本
Shimojishima タワー
私達はAthlon64FX の接触を失 ...

我亦為今次災難感到可惜

[ 本帖最後由 CWHS 於 2005-12-31 20:16 編輯 ]

TOP