原帖由 althon65fx 於 2005-12-31 14:45 發表
Today use mic wor

ok

TOP

我想問呢,尋日我打D野,係係chat box定係係 "~"果個ATC box到架

TOP

原帖由 CWHS 於 2005-12-31 14:46 發表

ok

Database created

TOP

原帖由 CWHS 於 2005-12-31 14:49 發表
我想問呢,尋日我打D野,係係chat box定係係 "~"果個ATC box到架

chat box

TOP

原帖由 althon65fx 於 2005-12-31 14:51 發表

chat box

......仲以為真係有得係個"~"個ATC到tim

TOP

咁online係唔係咁"~"會無反應架

TOP

e...ATC Radar screen how to zoom in ga?.....

TOP

仲有一條問題,ATC Radar Screen v5.0邊度睇wind speed

TOP

原帖由 CWHS 於 2005-12-31 14:56 發表
咁online係唔係咁"~"會無反應架

Why it'll not response?

TOP

原帖由 althon65fx 於 2005-12-31 14:58 發表

Why it'll not response?

咁即係仲會有個computer ATC係到

TOP