CWHS 當前離線
Chief of HKEPC FS Group
進階會員
原帖由 althon65fx 於 2005-12-31 14:45 發表 Today use mic wor
TOP
althon65fx 當前離線
原帖由 CWHS 於 2005-12-31 14:46 發表 ok
原帖由 CWHS 於 2005-12-31 14:49 發表 我想問呢,尋日我打D野,係係chat box定係係 "~"果個ATC box到架
原帖由 althon65fx 於 2005-12-31 14:51 發表 chat box
原帖由 CWHS 於 2005-12-31 14:56 發表 咁online係唔係咁"~"會無反應架
原帖由 althon65fx 於 2005-12-31 14:58 發表 Why it'll not response?