如果覺得仁王易玩, 玩呢隻有冇問題?

TOP

回覆 18# 二師兄


   點樣召喚?不過有人同我玩都怕累人累物,.

TOP

回覆 20# kadon


  我冇睇攻略..點樣先可以升LV

TOP

回覆  kadon


  我冇睇攻略..點樣先可以升LV
wingkps2 發表於 2017-3-18 09:56



    重複殺怪 返去搵開始個女人升LV

TOP

回覆 24# kadon


   哦....明白..咁就易..咁樣啱我性格多D

TOP

畢邦算係DARK SOUL 簡易版啦

TOP

本帖最後由 ss310251 於 2017-3-18 20:28 編輯
回覆  二師兄


   點樣召喚?不過有人同我玩都怕累人累物,.
wingkps2 發表於 2017-3-18 09:55


用召喚鐘(每次要用一點靈視)。
有興趣既話一齊打下?

TOP

如果覺得仁王易玩, 玩呢隻有冇問題?
殘雲 發表於 2017-3-18 09:52


玩法有D唔同,我一開始用BB既打法打仁王都奶曬野。
接受到仁王一開始比小怪摸下都死,應該冇咩理由接受唔到BB。

TOP

https://www.youtube.com/watch?v= ... M1AnpKkvtASULL8Y2ps

希望幫到你~~之前和你一樣~~現在好好玩~~
你唔睇~~有D位根本唔知~同錯過好多野~~~

TOP

多謝大家回覆...我放低左幾日.今晚又再試下..原來強化道具要返屋仔架.
我重以為好似冇雙咁.殺得愈多就會愈勁添.

TOP