本帖最後由 sillgatearthas 於 2013-1-21 11:00 編輯
推薦玩HARDCORD
kengi 發表於 2013-1-20 23:27 
我應該race 先會hardcore XD, 個人比較衝動 + desync 好容易死
至少,好玩過D3
bibilubi 發表於 2013-1-21 01:55 
yaya, 我開都一玩poe 都好唔慣, 好似打得好慢, 好悶, 又冇得pause game, 所以放底左打返d3,
但d3真係打到一個位, 好似淨係得返為左farm exp 同橙裝後開始想轉game
youtube 睇睇下d2 gameplay 睇返poe開始勾起d回憶, 跟本放棄一邊ps3, 一邊pc 既打法認真坐係到打poe, 一打就係停唔到, 好吸引 XDD |