咩都好...
最唔鍾意d人唔用push-to-talk
又唔較好個 voice detect...
仲要開行個喇叭
下下嘈到人都顛... ...
bibilubi 發表於 2011-9-13 12:01



    好好 tune 一下 voice activation level + 用 earphone/headset 可以避免呢個問題

TOP

有無人會用?我開左幾日啦!

TOP

入來吹下水都好丫

TOP

入來吹下水都好丫
harryytm 發表於 2011-9-14 23:14



    我怕醜

TOP

有無人玩BC2 Ga,一個人唔多想玩。

TOP

真係無人用ts?

TOP

我怕醜
kazenorin 發表於 2011-9-14 23:18



    唔緊要,入來吹下水。

TOP

真係無人用ts?
harryytm 發表於 2011-9-17 15:08


我自己班fd用開一個
冇理由join你度掛

TOP

我自己班fd用開一個
冇理由join你度掛
bibilubi 發表於 2011-9-17 17:30



    咩IP?你地玩咩game?

TOP

想問樓主玩咩game??

TOP