kazenorin 當前離線
私はわたし:P
特級會員
咩都好... 最唔鍾意d人唔用push-to-talk 又唔較好個 voice detect... 仲要開行個喇叭 下下嘈到人都顛... ... bibilubi 發表於 2011-9-13 12:01
TOP
harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
入來吹下水都好丫 harryytm 發表於 2011-9-14 23:14
我怕醜 kazenorin 發表於 2011-9-14 23:18
bibilubi 當前離線
進階會員
真係無人用ts? harryytm 發表於 2011-9-17 15:08
我自己班fd用開一個 冇理由join你度掛 bibilubi 發表於 2011-9-17 17:30
yishiro 當前離線
火都黎啦!!