原帖由 hkcs007 於 2009-11-30 23:25 發表
ching用手制玩?

唔係用 KEYBOARD=3=

TOP

原帖由 阿細 於 2009-11-30 23:22 發表


C兄真係彎王,架車仲識跳

http://www.youtube.com/watch?v=hCiS1nbFD5s

自問過彎都OK靚嫁

TOP

  yo~
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 23# 的帖子

wow .... nice record

TOP

原帖由 Yahoo! 於 2009-12-1 00:14 發表
wow .... nice record



搬左唔知道.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 wongasdf 於 2009-12-1 00:02 發表

http://www.youtube.com/watch?v=hCiS1nbFD5s

自問過彎都OK靚嫁

係片睇落default果部轉向靈活d,遲d轉番再跑轉睇睇先

TOP

今次 Dirt 2 係咪唔支援 Logitech Driving Force GT 呀??
唔見有既  
有PRO 無GT

[ 本帖最後由 winekeung520 於 2009-12-1 00:39 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

First< 3:00 from HKEPC
video recording & uploading

[ 本帖最後由 HKZonda 於 2009-12-1 00:42 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 HKZonda 於 2009-12-1 00:42 發表
First< 3:00 from HKEPC
video recording & uploading

wow ! 勁 , 期待片

TOP

原帖由 HKZonda 於 2009-12-1 00:42 發表
First< 3:00 from HKEPC
video recording & uploading

見到都無心機了:funk:

TOP