畫面以Unreal 3 Engine黎講算普通
畫面遠睇ok近睇粗糙
玩下無妨
但太少關
同埋最後冇Boss打感覺草草了事

TOP

要玩分屏我用屋企部大電視玩家用機好過,我認為呢個跟唔算係優點,只不過係照搬家用機版既一個功能而已。總體黎講呢只game真係好普通,係一只fans向既game。

TOP

哇~
2018!?
我之前先去戲院睇完,依家有game玩,仲要畫面靚!

唔玩唔得啦~

TOP

原帖由 shodanng 於 2009-7-11 17:41 發表
畫面以Unreal 3 Engine黎講算普通
畫面遠睇ok近睇粗糙
玩下無妨
但太少關
同埋最後冇Boss打感覺草草了事



你有冇check 清楚ar 師父..........2018 engine點會係UE3 ar師父?

TOP