ericlikm 當前離線
中級會員
原帖由 bobocar 於 2009-1-21 13:40 發表 Saints Row 2 007 Rise_Of_The_Argonauts Spiderman.Web.of.Shadows 以上幾隻我都覺 360 比 pc 好.......我諗唔關機能事,應該係廠方唔多注重 pc.... 重有就係 EA sport 個堆 fifa nbalive 360版同 pc 係兩樣遊戲黎
TOP
原帖由 RyuSuke 於 2009-1-21 13:06 發表 好多wo 我圖都費事找La..(你話的GAME..我無裝 ) 用D大GAME比啦 Farcry2, COD4, COD5, Mirror's Edge, Need for Speed, Drift, GTA4, Timeshift, Half Life 2 with mod, Gears of war, R6 vegas, GRAW
gogoal1982 當前離線
Banned
小雲天 當前離線
進階會員
Van仔 當前離線
原帖由 gogoal1982 於 2009-1-21 17:24 發表 你係要攞pc優化最差個2隻黎講無計wor