原帖由 dom 於 2009-2-19 15:52 發表
到左啦 !!!!
剛剛打左黎叫我去囉
過 188 先


個盒係鐵包膠,同個面側底的反光效果好鬼型!

TOP

師兄有冇問埋普通版幾多錢呢?
thx

TOP

原帖由 hkpm 於 2009-2-19 16:19 發表
師兄有冇問埋普通版幾多錢呢?
thx


~$300

TOP

Gamespy's review
4.5 stars.

註 : 佢地好似係玩緊即日更新檔之前的遊戲
http://pc.gamespy.com/pc/warhamm ... ar-ii/955250p1.html

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-2-19 17:09 編輯 ]

TOP

我今晚有得law la

TOP

攞左隻game喇
個盒好型

TOP

原帖由 Scourge 於 2009-2-19 18:26 發表
攞左隻game喇
個盒好型


你係咪 collector's edition?個盒係唔同角度睇呢反光時,個 feel 仲 cool!

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-2-19 18:27 發表


你係咪 collector's edition?個盒係唔同角度睇呢反光時,個 feel 仲 cool!

係呀

TOP

低速更新緊,重未玩得

TOP

原帖由 Scourge 於 2009-2-19 18:46 發表
低速更新緊,重未玩得


我今晚十一點幾先返到屋企,仲要呢樣個樣先有得 install............................

TOP