Deathnote 當前離線
情與義,值千金!刀山去,地獄去 ...
進階會員
原帖由 dom 於 2009-2-19 15:52 發表 到左啦 !!!! 剛剛打左黎叫我去囉 過 188 先
TOP
hkpm 當前離線
中級會員
原帖由 hkpm 於 2009-2-19 16:19 發表 師兄有冇問埋普通版幾多錢呢? thx
Netman 當前離線
samkwc 當前離線
hkhk
Scourge 當前離線
原帖由 Scourge 於 2009-2-19 18:26 發表 攞左隻game喇 個盒好型
原帖由 Deathnote 於 2009-2-19 18:27 發表 你係咪 collector's edition?個盒係唔同角度睇呢反光時,個 feel 仲 cool!
原帖由 Scourge 於 2009-2-19 18:46 發表 低速更新緊,重未玩得