althon65fx 當前離線
進階會員
原帖由 CWHS 於 2005-12-30 22:24 發表 死,而家日日都成點鐘先起身 =.=
TOP
CWHS 當前離線
Chief of HKEPC FS Group
原帖由 althon65fx 於 2005-12-30 22:24 發表 no problem la,2pm--3pm is still ok,fly to japan is about 6-7pm
原帖由 CWHS 於 2005-12-30 22:26 發表 好,聽日試下用mic
原帖由 althon65fx 於 2005-12-30 22:26 發表 use Roger Wilco la,good bye,see u tmr
xf333 當前離線
中級會員
原帖由 xf333 於 2005-12-31 13:25 發表 上海來香港好嗎? 請download這個中國場景 http://www.ai-china.net/down_view.asp?action=download&id=604
原帖由 xf333 於 2005-12-31 13:25 發表 上海來香港好嗎? 請download這個中國場景 http://www.ai-china.net/down_view.asp?action=download&id=604 and ATC Radar Screen v5.0要重新make個database
原帖由 althon65fx 於 2005-12-31 13:56 發表 I've installed the package.........ATC radar screen,not related to us ma?
原帖由 xf333 於 2005-12-31 13:58 發表 我有用......因為我都冇機場圖,會開住ATC radar ,唔會好似你尋日咁蕩失路