althon65fx 當前離線
進階會員
原帖由 xf333 於 2005-12-30 20:25 發表 頂,就黎Land先黎彈game
TOP
ceremony 當前離線
原帖由 情長仔 於 2005-12-30 09:42 PM 發表 開始喂唔上要做既野.... 尋日唔好意思....hgc 無啦啦上唔到..
CWHS 當前離線
Chief of HKEPC FS Group
原帖由 althon65fx 於 2005-12-30 21:54 發表 CWHS......tmr can u open server ar?
原帖由 althon65fx 於 2005-12-30 21:52 發表 e...that means not my problem......becoz mine's like this too
原帖由 CWHS 於 2005-12-30 22:11 發表 梗係得 la,今次初做ATC唔太識,聽日一定會更好
原帖由 CWHS 於 2005-12-30 22:12 發表 但係FS2004無事,無彈wor
原帖由 althon65fx 於 2005-12-30 22:16 發表 I dunno what happeed lu
原帖由 CWHS 於 2005-12-30 22:18 發表 想唔想玩多round 就算今晚玩多幾round 我都得,而家放假,我日日4點先訓
原帖由 althon65fx 於 2005-12-30 22:23 發表 no lu,I need to go to sleep and I wanna fly with xf333,solo flight is very boring.....tomorrow afternoon ok ma?