原帖由 twinesdr 於 2009-2-15 01:47 發表

香港人打機同外國人打機最大既分別就係「參與性」
一般香港既玩家都唔會特別研究一個遊戲既背景同埋資料
只會單單欣賞到佢既表面。而忽略佢背後既製作、新聞同故事

遊戲響香港人心目中始終都係娛樂
根本冇人諗過遊戲都可以係一種值得被研究的次文化
從另一面睇,香港人既生活節奏令你冇時間去諗呢D野...

你都幾中 point........無計o架 la.....
HK 生活節奏太快 la........HK 又多娛樂種類, 分散哂時間.......
好啦.........唔 off topic 了

TOP

原帖由 Netman 於 2009-2-15 03:19 發表

你都幾中 point........無計o架 la.....
HK 生活節奏太快 la........HK 又多娛樂種類, 分散哂時間.......
好啦.........唔 off topic 了


咁似你既?

TOP

原帖由 Netman 於 2009-2-15 00:54 發表
o岩o岩見到信和地下果層 電腦 game 鋪有好大個 DOW2 廣告牌,
播片都幾多人睇.......  
成個信和 show 哂  DOW 2預訂版同廣告版,
都算代理今次真係算大攪
不過普遍人睇完開場段片都唔知係咩類型 gam ...

地下果層知唔知個價
果間野好似貴d咁...

* •壓制單位被幾組中等射程單位快速地壓倒. 為了防止以上事情,壓制已經被調整成在壓制範圍內更有效地對抗射程單位

最鍾意用壓制單位,不過之前比人一埋身就變廢其實都有戰術改善,但就比較麻煩,有次試過慘敗而諗過一開始玩TSM為主

不過我諗而家唔洗了,進一步強化

原帖由 Netman 於 2009-2-15 03:19 發表

你都幾中 point........無計o架 la.....
HK 生活節奏太快 la........HK 又多娛樂種類, 分散哂時間.......
好啦.........唔 off topic 了

我覺得平衡最重要
唔一定要專注某樣野,樣樣識d再從中搵一樣比較適合自已既野
但係香港真係好多人都唔會理,打機既可以唔識任何常用遊戲用語同果隻遊戲既故事歷史
香港所謂既打機既始終都係玩online games果班細路同學生

[ 本帖最後由 Predator 於 2009-2-15 09:02 編輯 ]

TOP

頭先打左兩鋪headtohead,我用ork,兩次都對SM
打得好吃力,他地d兵攞左cover後好厲害,加上我控兵技術太差
打到我d slugga好痛! 直衝又唔係,兜圈又慢
我想問放火器對有cover既敵人(除建築物)作用大唔大?

TOP

原帖由 Palanoid 於 2009-2-15 23:56 發表
頭先打左兩鋪headtohead,我用ork,兩次都對SM
打得好吃力,他地d兵攞左cover後好厲害,加上我控兵技術太差
打到我d slugga好痛! 直衝又唔係,兜圈又慢
我想問放火器對有cover既敵人(除建築物)作用大唔大?


按COH入面的設定,火係對付 cover 後及建築物中敵人最好方法。
我諗呢到都有用。

TOP

原帖由 Palanoid 於 2009-2-15 23:56 發表
頭先打左兩鋪headtohead,我用ork,兩次都對SM
打得好吃力,他地d兵攞左cover後好厲害,加上我控兵技術太差
打到我d slugga好痛! 直衝又唔係,兜圈又慢
我想問放火器對有cover既敵人(除建築物)作用大唔大?

你無用Waaagh! 果D 技能咩 ?  >> 效果為增加範圍內orks步兵的傷害/速度/防禦
http://zhihuiguan.com/bbs/read.php?tid=39900
放火係可以無視cover 掩體o架  >>  有效殺傷對掩體以及建築裡的敵人
仲有你可以o係後排射 D 遠程火箭炸散 SM後排o既遠距離攻擊 (例如 SM 果D 機槍"壓制(Suppression)"會令你D 步兵行動變慢, 上彈 reload 速度降低)
先破壞佢地後排, 再集合兵力加用技能一起衝散佢地

睇多D高手重播(replay)檔案 : http://www.gamereplays.org/dawnofwar2/
download 最下方有好多地圖仔右邊o既replay 檔案, 放在C:\Documents and Settings\你的ID\My Documents\My Games\Dawn of War 2 Demo\Playback, 之後入game : Game History > Recorded Games, 按兩下畫面中間o既replay 資料(睇replay 時可調速度, 迷霧全開)

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-2-16 00:16 編輯 ]

TOP

好似好正

TOP

原帖由 kgbpk 於 2009-2-16 00:19 發表
好似好正

睇吓我第一個 post 啦, 趁呢家唔使錢玩
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
俾D 高手實戰你睇吓 (網上視頻)
http://www.gamereplays.org/dawno ... f-war-2-beta-vods-3

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-2-16 00:24 編輯 ]

TOP

原帖由 Palanoid 於 2009-2-15 23:56 發表
頭先打左兩鋪headtohead,我用ork,兩次都對SM
打得好吃力,他地d兵攞左cover後好厲害,加上我控兵技術太差
打到我d slugga好痛! 直衝又唔係,兜圈又慢
我想問放火器對有cover既敵人(除建築物)作用大唔大?


burna isn't very useful...i almost never upgrade it
if u can rush to the sm squard, u don't need burna actually

TOP

個人小用火  , 多數用狙擊   
多數對蟲蟲先玩火

TOP