原帖由 twinesdr 於 2009-2-9 23:59 發表 
慢慢開始熟習DOW2既玩法
SM既戰術同DOW1既玩法相差超遠
我用Tech machine比較多,早期既步兵戰可以取得大優勢
不過後期就經常唔夠打/苦戰
各位SM玩家多數用邊個做commander架
暫時我用 Force commander 多, 其次 Tech comm.
我今日玩左一鋪 DOW1
(我係玩過 COH 先追買左DOW1 暗黑聖戰玩番, 因為都係Relic 出)
我初初玩 DOW1, 發覺D 造形好怪.......畫面以現在來講算差, 舊引擎game無計
一時間太多野揀, 又唔多識玩, 耐不耐玩一鋪就轉玩番 COH多.......
之後初玩 DOW2 Beta...... 又有D 唔慣同唔上手.......
之前又睇過吓戰鎚 40K D 背景同大慨故事, 投入左, 無覺得當初造型咁怪.......順眼左
跟住今日玩番一鋪 DOW1, 即刻覺得幾好玩~
DOW 1 暗黑聖戰係DOW1 第二隻資料片, 有3個英雄, 又多裝備, D 野好豐富
熟左系統幾好玩, 好札實.......無當初唔識玩咁亂龍, 原來 DOW1 真係好野來
跟手即刻又玩鋪 DOW2, 又好玩D.........
心想 : 當 DOW2 出多兩個資料片, 就會多好多裝備, 多左勁載具, 多左英雄同技能
嘩~ DOW2 即刻會變成超好玩既 game : 硬派 + 熱血 +火爆 + 戰術性
個人覺得到時會好玩過英雄連隊o添
所以真係希望 Relic 快D 出資料片, 快D增加隻 game o既豐富度
DOW 系列對我來講真係愈浸愈出味
所以, 如果大家覺得 DOW2 Beta 麻麻地,
咁係因為 DOW2 Beta 甚至 DOW2 只係一個好基本o既二代出發點,
俾多D 新手易玩D, 等佢地上左車先......
當之後出埋資料片, 每族加新單位, 新英雄, 新技能.......熱血情度就會急速上升 ~ 隻 game o既完成度會更高
到時你就會覺得仲好玩了 
[ 本帖最後由 Netman 於 2009-2-10 13:28 編輯 ] |