原帖由 twinesdr 於 2009-2-10 00:07 發表

遲D資料片出IG,你就自然會改變你既想法
IG(Imperial Guard)既數量同蟲族差唔多
IG既設定同二戰既蘇聯軍隊差唔多(DOW1)
百度_战锤40000吧_[转载]WIKI上的IG战团史。(帝国军人们来了解下哦)


我想佢快d出choas 比我玩

TOP

原帖由 twinesdr 於 2009-2-9 23:59 發表
慢慢開始熟習DOW2既玩法
SM既戰術同DOW1既玩法相差超遠
我用Tech machine比較多,早期既步兵戰可以取得大優勢
不過後期就經常唔夠打/苦戰

各位SM玩家多數用邊個做commander架

暫時我用 Force commander 多, 其次 Tech comm.
我今日玩左一鋪 DOW1
(我係玩過 COH 先追買左DOW1 暗黑聖戰玩番, 因為都係Relic 出)
我初初玩 DOW1, 發覺D 造形好怪.......畫面以現在來講算差, 舊引擎game無計
一時間太多野揀, 又唔多識玩, 耐不耐玩一鋪就轉玩番 COH多.......
之後初玩 DOW2 Beta...... 又有D 唔慣同唔上手.......
之前又睇過吓戰鎚 40K D 背景同大慨故事, 投入左, 無覺得當初造型咁怪.......順眼左
跟住今日玩番一鋪 DOW1, 即刻覺得幾好玩~
DOW 1 暗黑聖戰係DOW1 第二隻資料片, 有3個英雄, 又多裝備, D 野好豐富
熟左系統幾好玩, 好札實.......無當初唔識玩咁亂龍, 原來 DOW1 真係好野來
跟手即刻又玩鋪 DOW2, 又好玩D.........
心想 : 當 DOW2 出多兩個資料片, 就會多好多裝備, 多左勁載具, 多左英雄同技能
嘩~ DOW2 即刻會變成超好玩既 game  : 硬派 + 熱血 +火爆 + 戰術性
個人覺得到時會好玩過英雄連隊o添   
所以真係希望 Relic 快D 出資料片, 快D增加隻 game o既豐富度
DOW 系列對我來講真係愈浸愈出味
所以, 如果大家覺得 DOW2 Beta 麻麻地,
咁係因為 DOW2 Beta 甚至 DOW2 只係一個好基本o既二代出發點,
俾多D 新手易玩D, 等佢地上左車先......
當之後出埋資料片, 每族加新單位, 新英雄, 新技能.......熱血情度就會急速上升 ~ 隻 game o既完成度會更高
到時你就會覺得仲好玩了


[ 本帖最後由 Netman 於 2009-2-10 13:28 編輯 ]

TOP

原帖由 hamsterspeed 於 2009-2-10 00:50 發表


我之前都係用techmarine 不過佢close combat太弱 好易比人圍死
e家練緊FC 不過就要放多d注意力係micro 用慣左好好用

我微控差,主力係幫助推進同設陷阱比敵方
唔適合1v1,但3v3就可以發揮我既優勢

TOP

仲有大家知唔知SM響咩情況下用Melee比較好?

TOP

原帖由 hamsterspeed 於 2009-2-10 00:51 發表


我想佢快d出choas 比我玩

加隻角,改下顏色就變chaos

TOP

原帖由 twinesdr 於 2009-2-10 02:18 發表
仲有大家知唔知SM響咩情況下用Melee比較好?

我微控都好差的...........手速慢
T1 : Assault Marine
T2 : 無畏機兵(載具)
另外, Force commder 同 commander 技能果兩個 Terminater 小隊都好肉厚打得
用以上單位加適當技能 + 適當裝備, 最好用來打對方唔係肉搏o既單位o米 sure win o羅
你可以去第一個 post 睇, 有好多有用資料同新手區,
再睇人地D Replay 偷吓師, 就會變勁

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-2-10 09:22 編輯 ]

TOP

值唔值得買正版?
見到好多網都冇特別版
PLAY-ASIA 上面有 Limited Edition 送 Figure
係唔係真??

TOP

原帖由 HKZonda 於 2009-2-10 02:42 發表
值唔值得買正版?
見到好多網都冇特別版
PLAY-ASIA 上面有 Limited Edition 送 Figure
係唔係真??

Relic必買

TOP

原帖由 HKZonda 於 2009-2-10 02:42 發表
值唔值得買正版?
見到好多網都冇特別版
PLAY-ASIA 上面有 Limited Edition 送 Figure
係唔係真??

你仲意玩即時戰略o既話,
Relic (開發商)o既即時戰略係必買的.......
Relic 呢家財政唔係好掂, 想有下集o既話, 請支持正版, 唔該

你睇吓我o岩o岩寫既樓上第 192 post, 同埋第一個 post o既資料先同, 唔明再問 , 呢隻 game 我估應該有兩個資料片出, 有排玩o架, 玩番版會好唔方便
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
8/2 更新戰役宣傳片段 (第163 post)
6/2更新中英文版預定/正式版詳情(第 145-146 post)
6/2 Beta 測試版更新檔經 Steam下載 (詳情 第147 post, 舊版本的重播檔會失效)
3/2 更新 : "每週對戰精華在線看" 在 第 105 個 post

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-2-10 03:30 編輯 ]

TOP

轉自巴哈戰鎚:破曉之戰精華區

帝國末日!!   (含重播檔)    

Kryptman在他的水晶數據屏上看著Magos Varnak在基地中觀察異形的攻擊動向。在屏幕上,分散在各處的防禦系統瘋狂地向這些張牙舞爪的六足生物射擊,可是狂風暴雨般的彈藥都被這些怪物的厚重 外殼彈開,如同散落的冰雹。

屏幕上的形勢還在繼續惡化,電網和裝甲隔離門的重重封鎖對於異形來說就像紙和玻璃製成的一般,完全無法阻擋異形肆無忌憚的進攻,守衛著碼頭的機器奴工頑強的嘗試著用噴火器阻擋異形們前進的腳步,但是收效甚微,Kryptman驚訝的看著咆哮著的大型生物揮舞著它們像鐮刀般的手臂,抖去身上的火焰,繼續堅定的殺向機器奴工們.

很快,Varnak的監視器上的每個屏幕裡都是潮水般涌入基地的異型生物,它們摧毀了它們發現的任何物體。按照Magos的指示,數據日誌被埋入星球基地的深處。Kryptman發現是Varnak他自己自願留下做出這巨大的犧牲的,他知道這些記錄下的影象,每一秒都為後人提供了寶貴的資料,來分析,對抗那可怕的敵人。

在數據日誌的結尾,是一個殘缺不全的片斷:由讚美皇帝的頌歌和死亡前的慘叫,以及絕望的槍聲交織在一起的令人毛骨悚然的交響樂,而在影像中斷前,伴隨著充斥著無數怪物的tyran黑色天空,Varnak以一個恐怖的預言代替了他的最終遺囑,而我們的監察官Kryptman,在意識到他所了解的一切以後,陷入了深深的絕望之中.基於那個完全被毀滅的世界-Tyran,這些可怕的入侵者們終於有了一 個名字--Tyranids

重播檔在此 (如連結失誤, 請稍後再連):
http://www.gamereplays.org/commu ... =post&id=450429

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-2-10 14:08 編輯 ]

TOP