情長仔 當前離線
中級會員
TOP
CWHS 當前離線
Chief of HKEPC FS Group
進階會員
原帖由 情長仔 於 2005-12-27 22:13 發表 加太多小心crash
原帖由 情長仔 於 2005-12-27 22:24 發表 reinstall 個driver 又無事
原帖由 CWHS 於 2005-12-27 22:37 發表 我又玩日本飛香港sin,今次玩夜晚
原帖由 CWHS 於 2005-12-27 22:37 發表 AA好似未開盡wor
原帖由 情長仔 於 2005-12-27 22:54 發表 8xS
原帖由 情長仔 於 2005-12-27 22:53 發表 通常land 無咩問題 係taxi 果時好易失控...
原帖由 CWHS 於 2005-12-27 23:05 發表 下,點解嘅 我張9800得6x,都同你差咁遠嘅,6600點解咁嘅,好奇怪嘅情況 我之前個AA都無嘅勁,唔記得之前邊一版Driver一換左個AA靚左勁多 [img]http://pixmixer.c ...
原帖由 情長仔 於 2005-12-27 23:47 發表 我用1280*960 試下800*600 睇下會唔會好d