reinstall 個driver 又無事

TOP

原帖由 情長仔 於 2005-12-27 22:13 發表

加太多小心crash

暫時無事住,遲D就唔知

TOP

原帖由 情長仔 於 2005-12-27 22:24 發表
reinstall 個driver 又無事

AA好似未開盡wor

TOP

我又玩日本飛香港sin,今次玩夜晚

TOP

原帖由 CWHS 於 2005-12-27 22:37 發表
我又玩日本飛香港sin,今次玩夜晚

通常land 無咩問題
係taxi 果時好易失控...

TOP

原帖由 CWHS 於 2005-12-27 22:37 發表

AA好似未開盡wor

8xS

TOP

原帖由 情長仔 於 2005-12-27 22:54 發表

8xS

下,點解嘅
我張9800得6x,都同你差咁遠嘅,6600點解咁嘅,好奇怪嘅情況
我之前個AA都無嘅勁,唔記得之前邊一版Driver一換左個AA靚左勁多

TOP

原帖由 情長仔 於 2005-12-27 22:53 發表

通常land 無咩問題
係taxi 果時好易失控...

我都係.taxi係一大難題黎

TOP

原帖由 CWHS 於 2005-12-27 23:05 發表

下,點解嘅
我張9800得6x,都同你差咁遠嘅,6600點解咁嘅,好奇怪嘅情況
我之前個AA都無嘅勁,唔記得之前邊一版Driver一換左個AA靚左勁多

[img]http://pixmixer.c ...

我用1280*960
試下800*600 睇下會唔會好d

TOP

原帖由 情長仔 於 2005-12-27 23:47 發表

我用1280*960
試下800*600 睇下會唔會好d

我用1024 x 768架

TOP