reddit  ....EA4176
bobocar 發表於 2024-3-5 18:38


其實 Switch 有咩 game 好玩 ?

TOP

Sony 有無對 PS2/3 模擬器有動作
(不是講以前)

TOP

團長幾日前仲企硬, 突然發現原來有猪隊友掂ROM俾任記攞到料, 怪不得任記咁有勇氣出信, 但睇嚟D料威力唔太大, 最後先講到240萬刀兩邊上庭前直接交易, 任記買左YUZU之後應該會揸取其價值

TOP

本帖最後由 bobocar 於 2024-3-5 23:17 編輯
其實 Switch 有咩 game 好玩 ?
Kin_2012 發表於 2024-3-5 19:59



呢啲真係個人喜好...我就唔會玩 pokemon  ..Mario 嗰類..

會玩 異度神劍...火炎紋章...Zelda...

TOP

yuzu 易用,更新快又唔需要太高級硬件,佬任冇可能唔出手,冇咗 yuzu 真係幾可惜。

TOP

我發覺一直以來ppsspp automatic bulid
因為呢件事 網頁已經沒左....
我覺得唔止呢個模擬器yuzu

全部模擬器都好大獲 ....

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

yuzu 易用,更新快又唔需要太高級硬件,佬任冇可能唔出手,冇咗 yuzu 真係幾可惜。 ...
rugo 發表於 2024-3-5 15:27

呢樣真....
龍神要求太高
就算3060行得都好窒
Yuzu一直都有優化 連馬車優化到irisxe都可以順玩八成以上賽道 我記得最初頭版本連玩都唔使旨意玩
仲有瑪利奧網球超級慢動作 看完而家優化到可以玩啦

所以我一直無視龍神 又唔好用
好彩任記啲game我唔係好鍾意
鍾意嗰啲已經出咗
所以冇乜所謂

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

團長幾日前仲企硬, 突然發現原來有猪隊友掂ROM俾任記攞到料, 怪不得任記咁有勇氣出信, 但睇嚟D料威力唔太大 ...
lio 發表於 2024-3-5 15:15

原來係內鬼搞到咁樣呀

唔好畀我知道係中國人呀
打*佢添呀 通常中國人就係咁冇道德冇底線...
外國人知道佢個底線喺邊通常唔會亂嚟
唔係點會到到而家先畀人告得入

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

我發覺一直以來ppsspp automatic bulid
因為呢件事 網頁已經沒左....
我覺得唔止呢個模擬器yuzu

全部模擬 ...
暴走呆喵 發表於 2024-3-5 23:58

呢件事令我諗翻起25年前,正當playstation "雄霸"天下時,電腦界出現咗VGS和 bleem,低性能電腦可輕鬆地完美模擬ps,有玩過嘅師兄一定知咩事,最後索尼亦亮劍23殺過腥風血雨,寫ps模擬器公司甚本上全都關門大吉。
當yuzu 收檔,每個人都將焦點集中在僅有的「燶」神,唔....

TOP

本帖最後由 暴走呆喵 於 2024-3-5 17:57 編輯

回覆 19# rugo

VGS 同Bleem當然知道
當年只有開源epsxe先可以冇事
mame 亦係一樣

Bleem 要求高又拉圾
VGS 相容性同ps "實機"差不多一樣 只係沒3D 加速
要求低 Amd k6-2 450Mhz可以玩基本2D 3D要pii 450以上/althon 700mhz...
因為我第一部PC係k6-2
第二部係K7 althon 700mhz
我朋友係pii 450mhz... 比較過

我以前玩PC 主要就係玩Street figther+KOF +街機用

TOP