回覆 10# getterwing

因為VS已經夠玩...有機會玩下XD

TOP

好中意and最想玩番街機版Z,NOT PS2,可惜無EMU,我果年真係想去機鋪買台二手番去

TOP

gundam next plus,  好懷念上班果陣時四人大戰啊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  mingming123

電腦模擬器PPSSPP  好多高達GAME 玩, 加個手製, perfect;  你youtube 段片果個, PP ...
bongbong3481 發表於 2016-10-5 20:44



    師兄知唔知PPSSPP同JPCSP邊個會好用D??

TOP

我都想玩返seed d,ching們有無推介既emu同rom地方?

TOP

ps2都有出舊版的街機版Z.
getterwing 發表於 2016-10-13 14:08



    我用i3玩ps2模擬器高達z好順,比ps2仲好,但同街機比始終差不少

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 18# getterwing


  聲音及畫面及操控都不及,,,,,,,另可能電腦mon高解像D,在高解像度下看ps2畫質較原生街機差,我都希望係我睇錯,,,,始終想有台街機既感覺才好

TOP

好懷念一蚊挑gdx既年代
先讀, 小跳2連, 老虎甩lock斬呢D先係技術
好過唔知邊代開始係咁unun下

TOP