點解你地轉灣可以咁靚

TOP

今日玩到呢到 ... 收手

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 飛機信 於 2009-11-30 22:52 發表
点解冇房車選架;;;得D大脚八

到揀場地, 你按右箭咀

TOP

原帖由 wongasdf 於 2009-11-30 22:42 發表

3.01.61  

轉頭上傳片

架車仲完好無缺!

TOP

原帖由 chiushing01 於 2009-11-30 22:57 發表

架車仲完好無缺!

其實愈無撞先愈快-,-""如果做度3:01都撞到架車爛哂咁就真係好有問題-,-"

TOP

原帖由 akiralee 於 2009-11-30 22:59 發表

其實愈無撞先愈快-,-""如果做度3:01都撞到架車爛哂咁就真係好有問題-,-"

最尾個到比人地D車既0件撞到=.=
整到個彎過得唔靚

[ 本帖最後由 wongasdf 於 2009-11-30 23:03 編輯 ]

TOP

原帖由 wongasdf 於 2009-11-30 23:03 發表

最尾個到比人地D車既0件撞到=.=
整到個彎過得唔靚


C兄真係彎王,架車仲識跳

TOP

回覆 17# 的帖子

ching用手制玩?

TOP

3:08 想突破05 繼續努力


[ 本帖最後由 招搖仔 於 2009-11-30 23:26 編輯 ]

TOP