louis10022hk 當前離線
特級會員
TOP
Yahoo! 當前離線
飛機信 當前離線
Banned
chiushing01 當前離線
black list: bbsk2,路人乙
進階會員
原帖由 飛機信 於 2009-11-30 22:52 發表 点解冇房車選架;;;得D大脚八
原帖由 wongasdf 於 2009-11-30 22:42 發表 3.01.61 轉頭上傳片
akiralee 當前離線
原帖由 chiushing01 於 2009-11-30 22:57 發表 架車仲完好無缺!
wongasdf 當前離線
中級會員
原帖由 akiralee 於 2009-11-30 22:59 發表 其實愈無撞先愈快-,-""如果做度3:01都撞到架車爛哂咁就真係好有問題-,-"
阿細 當前離線
原帖由 wongasdf 於 2009-11-30 23:03 發表 最尾個到比人地D車既0件撞到=.= 整到個彎過得唔靚
hkcs007 當前離線
招搖仔 當前離線