原帖由 Whosyourdaddy 於 2009-7-11 10:58 發表

遊戲開發商做出史無前例的嘗試,他們開發第一隻"第三人稱射擊分屏合作闖關模式"的電腦遊戲,對於喜歡玩第三人稱射擊遊戲如生化危機4、戰爭機器、殺神特工的玩家來說,必定是一個驚喜

話同生化危機4、戰爭機器、殺神特工係同一類
我唔覺...

生化危機4、戰爭機器 都話可以接受
殺神特工我覺得佢著重搵Cover>射>Cover>射多d

TOP

原帖由 小白豬 於 2009-7-11 11:05 發表


呢3隻生化危機4、戰爭機器、殺神特工都好玩過未來戰士2018啦 ! 哥仔

殺神特工岩岩出好新鮮沒錯,但係呢隻我未玩過,但聽聞好多人都玩過,都話似殺神特工玩法
咁樣仲會新鮮嗎?

TOP

原帖由 小白豬 於 2009-7-11 11:05 發表


呢3隻生化危機4、戰爭機器、殺神特工都好玩過未來戰士2018啦 ! 哥仔

Gears of War真係神作

TOP

原帖由 Amuro0079 於 2009-7-11 11:02 發表

你被邊間公司做Shill,有咩好處?

本人從來沒有在任何論壇作任何推銷工作,請你尊重他人的意見,不要以先入為主的觀念看其他人
呢3隻生化危機4、戰爭機器、殺神特工都好玩過未來戰士2018啦 ! 哥仔

這三款遊戲當然比未來戰士2018好玩,如果這三款遊戲加入分屏合作闖關模式,本人相信會更勝一籌
殺神特工岩岩出好新鮮沒錯,但係呢隻我未玩過,但聽聞好多人都玩過,都話似殺神特工玩法
咁樣仲會新鮮嗎?

此遊戲特色不在於新鮮感,只在於分屏合作闖關

[ 本帖最後由 Whosyourdaddy 於 2009-7-11 11:28 編輯 ]

TOP

原帖由 Whosyourdaddy 於 2009-7-11 10:49 發表
只是看見別人眼中的刺,卻看不見別人的優點
香港人真是可悲......

咁你完全忽略隻GAME既缺點又點先?

缺點:
戰鬥太簡單﹐太重複;
Game太短﹐得4-5個鐘﹐又冇online mode;
畫面普通﹐影響過場片質素;
On-rails sequences 操控差;
冇電影feel﹐game入邊既John Connor唔係用Christian Bale既樣同配音

BTW﹐ 要玩splitscreen 玩console喇﹐邊有人鐘意PC玩splitscreen ga? E+係興online co-op, PC console 都係.

尊重你意見?你週圍copy and paste d遊戲簡介返黎就當係你自己意見?

[ 本帖最後由 Amuro0079 於 2009-7-11 11:49 編輯 ]

TOP

原帖由 Whosyourdaddy 於 2009-7-11 10:49 AM 發表
只是看見別人眼中的刺,卻看不見別人的優點
香港人真是可悲......

產品唔係人
消費者有權選擇產品
一樣產品好壞,由消費者決定,消費者可決定自己的取向
你可以說它好,也可以說它差,無問題
根本不存在可不可悲的問題

TOP

原帖由 Amuro0079 於 2009-7-11 11:40 發表

咁你完全忽略隻GAME既缺點又點先?

缺點:
戰鬥太簡單﹐太重複;
Game太短﹐得4-5個鐘﹐又冇online mode
;
畫面普通﹐影響過場片質素;
On-rails sequences 操控差;
冇電影feel﹐game入邊既John Connor唔係用Christian Bale既樣同 ...

呢3點同意,但係佢加入左分屏真係有好大突破
16:9分屏會唔會好細

TOP

咁你完全忽略隻GAME既缺點又點先?

缺點:
戰鬥太簡單﹐太重複;
Game太短﹐得4-5個鐘﹐又冇online mode;
畫面普通﹐影響過場片質素;
On-rails sequences 操控差;
冇電影feel﹐game入邊既John Connor唔係用Christian Bale既樣同配音

本人從來沒有忽略任何電腦遊戲的優點和缺點,本人只想在另一個角度看待此遊戲,有哪一款電腦遊戲沒有缺點
BTW﹐ 要玩splitscreen 玩console喇﹐邊有人鐘意PC玩splitscreen ga? E+係興online co-op, PC console 都係.

潮流趨勢是你們大部份玩家的共同喜好,不要壓迫其他少部份玩家的喜好,況且你亦沒有足夠數據支持你的觀點---大部份PC玩家不喜歡分屏玩電腦遊戲
尊重你意見?你週圍copy and paste d遊戲簡介返黎就當係你自己意見?

本人從來沒有說過遊戲簡介是本人的意見 但最後的遊戲特色的確是本人加插的,目的是特出遊戲的特色,至於本人的意見,請看看本人所有的回覆
產品唔係人
消費者有權選擇產品
一樣產品好壞,由消費者決定,消費者可決定自己的取向
你可以說它好,也可以說它差,無問題
根本不存在可不可悲的問題

本人完全同意你的意見,但是問題重點是大部份香港人只能看到別人的缺點,不是產品的好壞與消費者取向。你試想想在過去的一個星期內有沒有被任何一個香港人責罵過

TOP

原帖由 Whosyourdaddy 於 2009-7-11 12:48 發表

本人從來沒有忽略任何電腦遊戲的優點和缺點,本人只想在另一個角度看待此遊戲,有哪一款電腦遊戲沒有缺點

真係好笑﹐你post個簡介出黎盛讚隻game﹐仲好意思話從來冇忽略“任何電腦遊戲的優點和缺點”? 呢隻game根本缺點遠多於優點﹐唯一可以稱得上優點既係個cover system做得唔錯。

原帖由 Whosyourdaddy 於 2009-7-11 12:48 發表
潮流趨勢是你們大部份玩家的共同喜好,不要壓迫其他少部份玩家的喜好,況且你亦沒有足夠數據支持 ...

洗咩數據支持?冇其他廠家出PC分屏已經係最好證據﹐呢隻game有只係因為佢係多平臺﹐開發者只不過係求其移植落PC就算﹐係你先至會當佢一回事。

[ 本帖最後由 Amuro0079 於 2009-7-11 15:02 編輯 ]

TOP

原帖由 Whosyourdaddy 於 2009-7-11 12:48 PM 發表
本人完全同意你的意見,但是問題重點是大部份香港人只能看到別人的缺點,不是產品的好壞與消費者取向。你試想想在過去的一個星期內有沒有被任何一個香港人責罵過

政府特首日日被人鬧我都知道,我明白你的意思,你亦無錯
不過呢度係PC Games區,我們就Games發表意見就得,無謂有罵戰
唔洗將觀點由Game申延到香港人人性咁遠,有意見歡迎到吹水區講

[ 本帖最後由 goodjames 於 2009-7-11 16:12 編輯 ]

TOP