原來個 Beta 去到 19 號就完, 唔係要玩番 1.3.2 下麻...唔識玩嫁喎!

TOP

我現在先加入DOW2會不會太遲?

TOP

原帖由 Oasis173 於 2009-7-14 21:21 發表
我現在先加入DOW2會不會太遲?

唔會遲
因為隻 game 連第一隻資料片都未出,  (DOW 1 有三隻資料片)
隻 game 仲係向上中

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-7-15 03:12 編輯 ]

TOP

原帖由 Oasis173 於 2009-7-14 21:21 發表
我現在先加入DOW2會不會太遲?

有心唔怕遲......當然對戰既話..有心理準備會有機會比人清場 ....
DOW2 控制係要一定技術但唔會話好似WC3果D咁要按多下.....

去打下PUPLIC 果邊有D 新手RM 會好D
你都可以ADD 頭POST 既人 搵埋一齊打, 有人教點都好D~

而且正如NETMAN說..未來9成9都會出資料碟....

[ 本帖最後由 always_hei 於 2009-7-14 23:45 編輯 ]

TOP

ok 我聼日去買先=v=
我想問係唔係必須安係steam到@@?

Thanks

TOP

原帖由 Oasis173 於 2009-7-15 01:42 發表
ok 我聼日去買先=v=
我想問係唔係必須安係steam到@@?
Thanks

買中文版好D, 因為中文版可轉成英文語言, 但英文版就唔可以轉用中文
係.......一定要用 Steam
買左之後, 更新到最新版, 之後玩埋 1.4.2 Beta 仲好, 多左好多新野, 中文官網有教點參加 Beta
中文官網 :
http://www.replay.tw/DOWII/index.html
英文官網 :
http://community.dawnofwar2.com/

TOP

中文版邊到有得賣。。。
我去信和都無lu...

TOP

原帖由 Oasis173 於 2009-7-15 14:08 發表
中文版邊到有得賣。。。
我去信和都無lu...


如果你英文ok 既話, 用英文版都無所謂
況且官網同D 大既攻略網都係英文..

[ 本帖最後由 nsun 於 2009-7-15 14:25 編輯 ]

TOP

原帖由 nsun 於 2009-7-15 14:25 發表


如果你英文ok 既話, 用英文版都無所謂
況且官網同D 大既攻略網都係英文..

我怕果D英文係遊戲既特別Term...
唔係要求你英文水平高唔高。。。

TOP

中文都有特別既term 家啦
就係因為有呢D term
如果你會睇英文網站就更加要玩英文版

TOP