Efsf 當前離線
中級會員
TOP
Oasis173 當前離線
Netman 當前離線
進階會員
原帖由 Oasis173 於 2009-7-14 21:21 發表 我現在先加入DOW2會不會太遲?
always_hei 當前離線
原帖由 Oasis173 於 2009-7-15 01:42 發表 ok 我聼日去買先=v= 我想問係唔係必須安係steam到@@? Thanks
nsun 當前離線
原帖由 Oasis173 於 2009-7-15 14:08 發表 中文版邊到有得賣。。。 我去信和都無lu...
原帖由 nsun 於 2009-7-15 14:25 發表 如果你英文ok 既話, 用英文版都無所謂 況且官網同D 大既攻略網都係英文..