download file昨日全晚冇玩...down足一晚

TOP

更新完,有新增坦克紀錄既項目了

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

而家只係有時間玩星期六,日首勝

岩岩玩左場街機,我開yer2,同部b17一齊飛,以為實冇死
點知有部109-g10既機由平地直插上黎,部b17即刻斷翼
唔夠3秒我都斷埋翼,部g10得1支20mm炮,點解可以拆翼拆到咁快

佢地一半人開德國,根本冇得打,德國勁真係好勁

TOP

而家只係有時間玩星期六,日首勝

岩岩玩左場街機,我開yer2,同部b17一齊飛,以為實冇死
點知有部109-g10既 ...
ak8 發表於 2014-4-27 13:59



G10有30mm架播 德國4級火力不嬲勁架啦

TOP

玩左兩鋪,唔係好識玩

TOP

G10有30mm架播 德國4級火力不嬲勁架啦
bicycle_bicycle 發表於 2014-4-27 14:25



    原來可以換炮,唔怪得知可以秒晒2部bomber

TOP

玩左4,5場終於拎到首勝
有時玩極都贏唔到真係好冇癮

TOP

玩左兩鋪,唔係好識玩
T_TLun 發表於 2014-4-27 14:42



而家點可以入陸戰玩 我上網睇好似話已經開放測試

另外想問下 新bomber點可以至可以容易練上去
岩岩出左第3部yer-2,不過新機冇升級關系,好難拎到分升上去
加上yer-2個名太響,基本上飛左上天之後個個都追住黎打

TOP

玩左兩鋪,唔係好識玩
T_TLun 發表於 2014-4-27 14:42


要殺對方
1, 要打得穿(準心綠色=穿到, 紅色=穿唔到)
2, 打致命位(車長, 彈藥架, 駕駛) (油箱, 引擎會著火, 但係未必燒得死, 升級仲有滅火桶)

TOP

回覆 158# ak8
玩bomber好難,各顧各冇人同你護航 想玩陸戰要係限時內arcade 贏10場殺50架,其他模式上面幾個post有講,再login就有資格

TOP