bicycle_bicycle 當前離線
中級會員
TOP
ak8 當前離線
進階會員
而家只係有時間玩星期六,日首勝 岩岩玩左場街機,我開yer2,同部b17一齊飛,以為實冇死 點知有部109-g10既 ... ak8 發表於 2014-4-27 13:59
T_TLun 當前離線
最雞會員
G10有30mm架播 德國4級火力不嬲勁架啦 bicycle_bicycle 發表於 2014-4-27 14:25
玩左兩鋪,唔係好識玩 T_TLun 發表於 2014-4-27 14:42
bibilubi 當前離線