孤月士 當前離線
非心參上
進階會員
TOP
Frings 當前離線
insanity 當前離線
聽講blizzard會block ip架, 買水貨可能會玩唔到! digga 發表於 2010-7-30 08:46
我訂佐Collector Edition 要下星期二先返到貨唔想用$1400去買貴貨都等佐10年等多一個星期都冇所謂 ... jack0409 發表於 2010-7-30 01:37
firelam 當前離線
中級會員
CyberSection 當前離線
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
用 AMD Phenom II X6 1090T , 4GB DDR3-2000 , GTX460 1GB 顯卡 (Forceware 2xx.xx) Windows 7 32bit , 8x ... shodanng 發表於 30-7-2010 12:37 PM
HotB 當前離線