咁又係嘅‥‥

TOP

十幾年後
佢個story mode做到正左好多!

TOP

聽講blizzard會block ip架, 買水貨可能會玩唔到!
digga 發表於 2010-7-30 08:46


唔會..

TOP

我訂佐Collector Edition 要下星期二先返到貨唔想用$1400去買貴貨都等佐10年等多一個星期都冇所謂 ...
jack0409 發表於 2010-7-30 01:37



我都係us ce..尋日已經有貨..980..一開始打畀佢佢話970..但去到落訂就980..差10蚊我就算

拎貨o個陣仲有另一個人拎ce..佢係收返870..我估佢唔係畀110訂掛.
另外佢唔肯送dog tag 畀我囉..話要代理訂先有
但我另一個friend  o係第二間訂普通美版都有dog tag..

TOP

分享下先. 今晚係高登樓上間 game shop 買佐 starcraft2 SEA version @ 490, 無 dog tag, 得返海報送.

請留意嘅係有D game shop 坐地起價, SEA 版要成$538, 例如黃金地庫(地鐵站對出樓下)間鋪就係.

TOP

中文版正垃圾game,經常搵唔齊人,特別玩custom(use map setting) 成日都冇人,
買佐美版custom d map 都多d ,又好快full house

TOP

用 AMD Phenom II X6 1090T , 4GB DDR3-2000 , GTX460  1GB 顯卡 (Forceware 2xx.xx)
Windows 7 32bit , 8x ...
shodanng 發表於 30-7-2010 12:37 PM


個一個 config 我係打 Example 詐

TOP

Story mode 好正
- 有參考過 Freelancer / Dawn of War 2 之類黎整
- 故仔主線 係有 , 但係似乎你做晒 Side-story d mission (解左既話) 唔會影響
- 做完 mission 記得同你d building / unit  要 升 Lv

TOP

各位ching 求救呀
我用protoss 一揀d 水晶塔(即係起野一定要起個粒)就會好lag
同埋我玩對bot,玩完之後出scoreboard 就會hang+跳出windows
有冇ching都係咁呢?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP