原帖由 Scourge 於 2009-2-6 20:57 發表
岩岩去左訂,我要抽中個1:1 space marine 擺係屋企

想問訂左會有咩俾你揸手 ?
係米 pre-order kit 加 T-shirt 同D 贈品已經俾左你,
之後20 號先去攞得隻 DOW2  ?

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-2-6 22:23 編輯 ]

TOP

原帖由 Netman 於 2009-2-6 22:22 發表

想問訂左會有咩俾你揸手 ?
係米 pre-order kit 加 T-shirt 同D 贈品已經俾左你,
之後20 號先去攞得隻 DOW2  ?


師兄,你有無睇到#146寫乜呀?只係 pre-order kit 呀。其他要發行個日先有呀,師兄。

TOP

原帖由 Netman 於 2009-2-6 22:22 發表

想問訂左會有咩俾你揸手 ?
係米 pre-order kit 加 T-shirt 同D 贈品已經俾左你,
之後20 號先去攞得隻 DOW2  ?

佢裡面有張卡,到時用黎拎去鋪頭換隻game,件T-shirt都係拎game個陣攞埋

TOP

原帖由 Scourge 於 2009-2-6 23:27 發表
佢裡面有張卡,到時用黎拎去鋪頭換隻game,件T-shirt都係拎game個陣攞埋

o奧.........原來係咁, thank
原帖由 Deathnote 於 2009-2-6 22:25 發表
師兄,你有無睇到#146寫乜呀?只係 pre-order kit 呀。其他要發行個日先有呀,師兄。

有睇   核實一下得唔得
問多個人遮........可能情況有D 唔同呢 ?
除非你都預訂左啦 我又唔知.......咁我就無話可說  

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-2-6 23:32 編輯 ]

TOP

原帖由 Netman 於 2009-2-6 23:29 發表


有睇   核實一下得唔得
可能情況有D 唔同呢 ?
除非你都預訂左啦 咁我就無話可說  


咁你今次就無話可說了。

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-2-6 23:32 發表
咁你今次就無話可說了。

啊 ~  你陰我o既........我不依

TOP

原帖由 Netman 於 2009-2-6 23:33 發表

啊 ~  你陰我o既........我不依


唔敢唔敢,呢個 dum 係你自己挖俾自己的,我點敢同你爭?

TOP

原帖由 Netman 於 5-2-2009 11:53 PM 發表
我依家專玩蟲蟲 ~ 其次 Space marine
見到 D 蟲蟲一堆二堆咁跳跳札飛撲圍摳敵人, 我就好有 feel  
D 敵人一訓低左就 : "上呀~!!!!!!!"  

最後, 很想讚一下 Relic,
現在最活生生造出蟲族的殘暴圍 ...


WarCraft  + StarCraft  其實d 種族

TOP

原帖由 LKSnakeK 於 6-2-2009 01:19 AM 發表
我今日見倒有限量板買   係沙田好運


Pre-Order Kit 黎架?

TOP

原帖由 Deathnote 於 6-2-2009 05:38 PM 發表
你見到的係 "Pre Order Kit"。入面有隻 Bonus Disc(吹水宣傳嘢,e.g. trailer, wallpaper......)、抽獎咭(那個大公仔)、名信片、 pre-order card等。19號會在指定商舖首日發售,20號就 ...


我就係買左呢套囉
比左訂 , 等 19 ~ 20 號比埋餘數囉貨

TOP