tony405e 當前離線
✎ⓣⓞⓝⓨ➃☼➄ⓔ
長老會員
原帖由 冷氣機唔夠凍 於 2006-10-9 20:51 發表 我想問點解你地d車ge能力可以3行都滿曬ge我打到最後一個大佬買番同樣ge車都係總會有少少未滿
TOP
冷氣機唔夠凍 當前離線
進階會員
原帖由 tony405e 於 2006-10-10 17:33 發表 改車lo
C.Ronaldo 當前離線
原帖由 冷氣機唔夠凍 於 2006-10-11 06:34 發表 請問去邊度改車
SonY-Lo 當前離線
中級會員
原帖由 C.Ronaldo 於 2006-10-11 19:06 發表 o係地圖上面黃色o個d屋...
原帖由 SonY-Lo 於 2006-10-11 19:26 發表 要用d隱藏野呢
原帖由 冷氣機唔夠凍 於 2006-10-11 20:04 發表 已經用到究極了 係唔係一入到去就按1之後入個度?
原帖由 SonY-Lo 於 2006-10-11 22:32 發表 係呀
原帖由 冷氣機唔夠凍 於 2006-10-11 22:40 發表 入到去靜係得噴顏色個個~~"...... 係唔係要係打完大佬個陣撰右邊個3個先有.......
tiger123 當前離線
lowtemp 當前離線