本帖最後由 rexy 於 2013-2-1 20:01 編輯
請問有冇ranger 高手可以指點一條skill tree 明燈比我行下~~~??
我同朋友一齊玩, 大家都好討厭zombie同skeletion zerg怪打法, 所以我地都主張單Q冇minion, 因為6條友仲要有成群寵真係好冇癮....
我而家lv26, 專心行bow, dex既路線, 請問去到high end, 一個bow ranger應該用咩skill, 點咩skill 比較好?
有冇需要走去str果邊點個blood mage?
thanks!
我draft 左個spec出黎, 比d意見~
http://www.pathofexile.com/passi ... Zu1wzpdCTeKCv9WLax_ |