我有做野ga,影相影到炸彈都唔記得放
raytang100 發表於 2014-4-23 23:47



我知你好勁既 扮晒野姐 穩kill至郁手

我同你打法,各走極端

不過同你team , 雙膽 , 係人見到我地都驚

我飛1000米,你飛2500米 , 一高一低

TOP

最尾果舖本來我都殺唔到9架甘多
玩到最尾果兩條傻仔見到我掉頭走 , 射登轉身比大大個蘿柚比我射
連開火既機會都放棄.....拒地肯定成日按"tap"制

同埋我有留意度你系我上面

TOP

你地咁鬼勁,一場閒閒地都殺5,6件點夠你地玩

btw個sa server一路玩落有d rubber banding咁唔知係咪packet loss問題

TOP

又係貼堂時候
bicycle_bicycle 發表於 2014-4-23 22:28

見到bicycle_bicycle兄你打果場真係勇
揸1部機走去打8部機既[I]字型敵陣
我見到都要掉頭走佬了
唔係既話我只能夠支持不到10秒........

TOP

今日有幸同團長玩左一陣


然之後立即見到單車兄既"狗衝戰法"
首先 FW 190



之後LA-7

之後大家互相重挫 ...
raytang100 發表於 2014-4-23 23:27


原來raytang100兄你影低我地既交戰紀錄
唔怪得之果陣raytang100兄你收獲咁少啦

TOP

本帖最後由 bicycle_bicycle 於 2014-4-24 01:30 編輯
見到bicycle_bicycle兄你打果場真係勇
揸1部機走去打8部機既字型敵陣
我見到都要掉頭走佬了:re ...
HBV_hongkong 發表於 2014-4-24 00:52



我唔會諗自己死唔死,只會諗死前殺到幾多架,射到冇彈就撞埋去

我試過起火……之後殺左架……熄左,0 power...再殺多兩架p

TOP

圖片名稱 : 虎入羊群



附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

補番個名Hemagogus
英國機玩左6日3階機
D錢好難揾好窮

TOP

本帖最後由 bicycle_bicycle 於 2014-4-24 17:36 編輯
補番個名Hemagogus
英國機玩左6日3階機
D錢好難揾好窮
大貧民 發表於 2014-4-24 17:03


快D集齊3級機,同我一齊玩……
一定要升大風同噴火VC.....尼兩架系英戰機核心

TOP

你epc個名甘攪鬼,梗係難儲獅幣la

TOP