bicycle_bicycle 當前離線
中級會員
我有做野ga,影相影到炸彈都唔記得放 raytang100 發表於 2014-4-23 23:47
TOP
T_TLun 當前離線
最雞會員
進階會員
HBV_hongkong 當前離線
HBV-502-H8 ライデン RAIDEN
特級會員
又係貼堂時候 bicycle_bicycle 發表於 2014-4-23 22:28
今日有幸同團長玩左一陣 然之後立即見到單車兄既"狗衝戰法" 首先 FW 190 之後LA-7 之後大家互相重挫 ... raytang100 發表於 2014-4-23 23:27
見到bicycle_bicycle兄你打果場真係勇 揸1部機走去打8部機既字型敵陣 我見到都要掉頭走佬了:re ... HBV_hongkong 發表於 2014-4-24 00:52
大貧民 當前離線
補番個名Hemagogus 英國機玩左6日3階機 D錢好難揾好窮 大貧民 發表於 2014-4-24 17:03