原帖由 twinesdr 於 2009-2-1 17:07 發表
大把只係玩過console既玩家會話「console畫面=PC畫面」

有d console game 就真係會咁諗
好耐之前係朋友屋企用X盒玩R6 Vegas
番到屋企用番張8800黎玩,全開,感覺上同console差唔幾

TOP

原帖由 metallica100 於 2009-2-1 17:13 發表

有d console game 就真係會咁諗
好耐之前係朋友屋企用X盒玩R6 Vegas
番到屋企用番張8800黎玩,全開,感覺上同console差唔幾


畫面ge野.係睇間廠的態度
好似NBA LIVE咁,PC同console簡直係天同地ge分別,係PC核突好多......

TOP

原帖由 metallica100 於 2009-2-1 17:13 發表

有d console game 就真係會咁諗
好耐之前係朋友屋企用X盒玩R6 Vegas
番到屋企用番張8800黎玩,全開,感覺上同console差唔幾

事實上係有分別,不過又唔係好大。主要PC行到1920X1080,細緻度好
GTA4中PC同360大分別係因PC有無限RAM,但2月或360的GTA有獨佔章節出...
問題開發平台一開始係360度,PC版只係強化同改良加高解像,
如果真係開發平台一開始係PC度,應該係CRYSIS水平,
但如果唔講畫面,相信PC好難同360比,
你問一下打開360的就知,
遊戲機點都係針對遊戲而設,平台系統也方便同有趣

TOP

原帖由 小雲天 於 2009-1-23 18:44 發表

家用機計我覺得真係可以係第一最靚。
不過同PC隻CRYSIS比,仲係差D,主要CRYSIS貼圖太強,


得罪講句,個人由頭到尾都唔覺得Crysis畫面"勁" / 貼圖"強"
隻game d effect同texture解像度可能係最好
但texture始終係用電腦畫,畫工又唔太好,真實感欠奉
話之你質素開到最高又有24吋mon玩1920x1200,睇落都係似卡通
玩落幾年前肯用下real texture既Max Payne真實感可能仲好

Killzone 2畫面落既effect真係同級最強,電影感同對比用色都比gow做得更加好
不過相信好多畫面特效都係pre-render,engine無乜機超越到unreal
睇過隻game d火焰效果就知佢有幾"成熟"
即係話Killzone 2係一隻用左好多心機整既靚game,不過因為技術所限短期內可一不可再

TOP

原帖由 PapeRay 於 2009-2-1 22:56 發表


得罪講句,個人由頭到尾都唔覺得Crysis畫面"勁" / 貼圖"強"
隻game d effect同texture解像度可能係最好
但texture始終係用電腦畫,畫工又唔太好,真實感欠奉
話之你質素開到最高又有24吋mon玩1920x1200,睇落都係似卡通
玩 ...

講得好
大多effect反而會失真
hdr果d搞到個畫面黃咁咁,假到乜
靚=/=真實感
要真實感唔一定要多多邊形,反而貼圖先係最重要。美工,真實圖片貼圖,色温先影響最大。
我有D覺得pc game商係刻意同display card廠扯貓尾,特登同做d大食/優化差的game來推高display card銷量,pc game商收回佣/廣告來彌補pc盜版收入。

TOP

講多句,即係一部1080p的超人特攻隊卡通,同一部1995年出品dvd的港產動作片,邊個真實感較高,解像度又係邊個好d,兩樣沒有關係的

TOP

樓上咁講法,點解覺得R*好似係同兩大U廠合作 拉大U既usage 黎賣U

[ 本帖最後由 metallica100 於 2009-2-2 00:02 編輯 ]

TOP

原帖由 metallica100 於 2009-2-2 00:02 發表
樓上咁講法,點解覺得R*好似係同兩大U廠合作 拉大U既usage 黎賣U

徧激d來說,一切都是市場策略的一部份
不是pc game和 console game 的分別。而是pc gamer 和console gamer 的分別。他們針對的族群不同。pc 是個人電腦,console是家庭式遊戲機。pc game是針對單獨男性,本身對電腦有一定認識,所以得閒搞下display driver,跑分數,散熱,超頻,升級,一d 較有深度技術的東西,男人對這些技術上的事物較有深研精神。所以pc game 是不會出得太完美,原因係留有空間比玩家發揮,升級過程也是享受一種,正如男人玩音響/汽車,為左執著於少少音質/性能,可以無止境咁不斷升級/加補品。 console是針對家庭,技術知識上比較低,所以只能出一d install then forget既game。game developer只需要把最好的game expreience提供給他們就可以了。

console是家庭消費品的一種,家庭對於消費品都是較審慎的,一個家庭不會經常升級他們的家私,電視,dvd 機,hi fi。但個人對於個人消費品就會疏爽得多,換手機,手袋,衣服,波鞋,玩錶,玩車,玩音響,用家會熱衷於追新款。display card 都是個人消費品一種。所以 console生命週期長,display card生命週期短,設計game 時,game商要在console搾出最大機能,pc game 就因為可無限提升和要滿足玩家不斷升級的心理需要和盜版關係,所以效能上就比較劣化。

pc game界玩卡/跑分大有人在,亦較多所謂死忠fans,玩game 反而成了其次。但360/ps3 界mod機/玩機的人就少得多,某程度上都反映左這種風氣,和玩家和廠商之間的互動關係,是一個雞先還是蛋先的關係。

TOP

pc 打機唔駛買MON,,,但360/PS3要換電視

快D壞啦部死人2988火箭炮,,,MIJ 太耐用

TOP

原帖由 akwan 於 2009-2-2 04:33 發表
pc 打機唔駛買MON,,,但360/PS3要換電視

快D壞啦部死人2988火箭炮,,,MIJ 太耐用

你講咩啊
吹水都咪亂講下話?
除左PS3 要HDCP幾無理之外
都唔一定要換電視

TOP