metallica100 當前離線
進階會員
原帖由 twinesdr 於 2009-2-1 17:07 發表 大把只係玩過console既玩家會話「console畫面=PC畫面」
TOP
tafdom 當前離線
LAL Forever
中級會員
原帖由 metallica100 於 2009-2-1 17:13 發表 有d console game 就真係會咁諗 好耐之前係朋友屋企用X盒玩R6 Vegas 番到屋企用番張8800黎玩,全開,感覺上同console差唔幾
小雲天 當前離線
PapeRay 當前離線
原帖由 小雲天 於 2009-1-23 18:44 發表 家用機計我覺得真係可以係第一最靚。 不過同PC隻CRYSIS比,仲係差D,主要CRYSIS貼圖太強,
3dot 當前離線
原帖由 PapeRay 於 2009-2-1 22:56 發表 得罪講句,個人由頭到尾都唔覺得Crysis畫面"勁" / 貼圖"強" 隻game d effect同texture解像度可能係最好 但texture始終係用電腦畫,畫工又唔太好,真實感欠奉 話之你質素開到最高又有24吋mon玩1920x1200,睇落都係似卡通 玩 ...
原帖由 metallica100 於 2009-2-2 00:02 發表 樓上咁講法,點解覺得R*好似係同兩大U廠合作 拉大U既usage 黎賣U
akwan 當前離線
cryks 當前離線
原帖由 akwan 於 2009-2-2 04:33 發表 pc 打機唔駛買MON,,,但360/PS3要換電視 快D壞啦部死人2988火箭炮,,,MIJ 太耐用