tszyan29 當前離線
進階會員
dennix 當前離線
中級會員
TOP
你有部NVR錄影定點? 如果三十支鏡,用番一部NVR 錄影後再加部電腦remote睇會好d ... dennix 發表於 2020-8-19 02:53
kiwai 當前離線
我用過hikvision ivms 4200, 主要睇cpu 和ram kiwai 發表於 2020-8-19 18:54
回覆 tszyan29 我嗰套有百一支cam,兩個64 port nvr 由於用h265格式,所以即時解壓要夠快 以前用第 ... kiwai 發表於 2020-8-21 11:50