砌機,cctv用

請教下,筆直5千
會睇三十支鏡左右
呢啲會著重cpu定gpu?
因為會7 x 24運作,用ssd是否不智?
唔該晒

你有部NVR錄影定點?
如果三十支鏡,用番一部NVR 錄影後再加部電腦remote睇會好d

TOP

你有部NVR錄影定點?
如果三十支鏡,用番一部NVR 錄影後再加部電腦remote睇會好d ...
dennix 發表於 2020-8-19 02:53

都係幫frd問,佢佢應該係nvr錄再用電腦睇
係異地監控的

TOP

我用過hikvision ivms 4200, 主要睇cpu 和ram

TOP

我用過hikvision ivms 4200, 主要睇cpu 和ram
kiwai 發表於 2020-8-19 18:54

你嗰個幾多支cam?參考下

TOP

回覆 5# tszyan29


   我嗰套有百一支cam,兩個64 port nvr
由於用h265格式,所以即時解壓要夠快
以前用第三代i7 notebook, 同時睇四支cam就疾到喊
依家轉用amd 3500u +32gb ram,16支cam睇live都冇問題

P.s. 如果睇liveview, 直接買player睇仲好

TOP

回覆  tszyan29


   我嗰套有百一支cam,兩個64 port nvr
由於用h265格式,所以即時解壓要夠快
以前用第 ...
kiwai 發表於 2020-8-21 11:50

多謝師兄分享

TOP