原作版差唔多係小朋友畫風咁
hkhorace 發表於 2015-12-14 01:24 
如果用爆漫的講法個D可以話係「NAME」的階段
好老實,我睇左少少,只能用「可以一看但不值得收藏」黎形容
原因係作者講故事的手法好差,可以話係無主線可言
而內容更係無限LOOP,都係怪人出場->A級/S級英雄打唔到->琦玉一牶KO佢地
再唔係就係英雄聯盟間的內鬥(手法都好無聊)
去到最後係唔明琦玉點解咁強而崇拜佢
基本上呢個劇本可以話不停的LOOP,去到中途可以話其他英雄出場係撐場,到最後係睇琦玉到底可以認真到乜程到可以打則怪人而已
除此之外都無野好睇
如果作者唔改故事發展,咁好容易睇到悶,最少我都睇漫畫中途都有點悶了..... |