ywwong 當前離線
進階會員
lordvalkyrie 當前離線
TOP
c hing 好黑... 我部 The new iPad, 一出就買用左咁耐, 玻璃都跌爆了, 但都無呢個問題.. ... lordvalkyrie 發表於 2014-2-19 11:21
hirodo 當前離線
貧果 當前離線
KABAYAN 50劵 賣48
KoBe@Lakers 當前離線
中級會員
換部機返來,restore 返部機,無事。 但今日開始自己 reboot..... 隔大約 15 - 20 分鐘一次,restore to ... ywwong 發表於 2014-2-20 12:21
washushulu 當前離線