用了幾個月個screen出事了

本帖最後由 ywwong 於 2014-2-19 10:55 編輯

一出就買來用,琴晚用用下個screen 多了一條紫色嘅線!  reset, recovery mode, restore.. 全部唔得。

朝早想online book genius 個 webpage 又話唔得,去到 festival walk apple store 話要等個幾鐘。

失望!!!!

c hing 好黑...
我部 The new iPad, 一出就買用左咁耐, 玻璃都跌爆了, 但都無呢個問題..

TOP

c hing 好黑...
我部 The new iPad, 一出就買用左咁耐, 玻璃都跌爆了, 但都無呢個問題.. ...
lordvalkyrie 發表於 2014-2-19 11:21


係,我仲用得好"鏡"錫.... 睇睇下 youtube 無啦啦走條咁嘅線出黎!!

TOP

回復 3# ywwong

去天才度換機啦~

TOP

打比CS 叫CS同你BOOK  CWB 店, CWB比較多QUOTA.

TOP

最後再Festival Walk apple store 等咗個幾鐘天才換機了  

TOP

換部機返來,restore 返部機,無事。

但今日開始自己 reboot.....  隔大約 15 - 20 分鐘一次,restore to factory setting 從新整過,部機無 app 都係咁!!

唔係黑成咁呀????????????

TOP

換部機返來,restore 返部機,無事。

但今日開始自己 reboot.....  隔大約 15 - 20 分鐘一次,restore to  ...
ywwong 發表於 2014-2-20 12:21



去換啦,唔好等啦,不過最好去第二間。

TOP

回復 1# ywwong


我之前嗰部都係咁嘅原因去天才吧換機,只能嘆句。。
好彩未過保仲有得換啦,過咗保養期先壞仲要俾錢換添(安慰下自己)

TOP

今晚去換已經無貨要訂,唉!!!

5-7 days.. 後 call 我換貨..

TOP