1500~2000 budget 想買部手提影相好少少

唔知各位c hing有咩suggestion thx!

Nokia有部500萬像,約2千元,但忘記了型號

TOP

原帖由 鴨仔 於 2009-9-27 17:07 發表
Nokia有部500萬像,約2千元,但忘記了型號



6720c
不過6220C個FLASH應該勁D...

TOP

唔知有冇6720c/6220c影出黎既相睇睇呢

TOP

你去http://ringhk.com/看下有冇

TOP

M8800 水貨
$2100

TOP

原帖由 鴨仔 於 2009-9-27 23:38 發表
你去http://ringhk.com/看下有冇

thx 自己google 過 d相都唔錯

TOP

Motorola ZN5

TOP

原帖由 tkh7819 於 2009-9-28 00:18 發表
Motorola ZN5

d人話呢部好似差過6220c....
唔知c hing係唔係用緊?
有咩意見?@@

TOP

原帖由 Kela 於 2009-9-28 00:28 發表

d人話呢部好似差過6220c....
唔知c hing係唔係用緊?
有咩意見?@@

影相我聽講冇6220c咁好,但我冇睇過6220c D相,答你唔到

講下缺點:
1. 筆劃輸入法,打打下就迫你揀字,唔可以打埋其餘D字碼(例如想打木字部o既字,打完「木」就一定要揀字。Moto少部份型號o既電話係咁)
2. 唔改機o既話,Java權限保護好高,而且好少程式有證書。冇證書o既程式連File System都唔可以access(而唔係每次詢問。可以話安全D,但唔方便)
3. 慢,用中文界面時特別嚴重
4. 播歌時較1都已經太大聲(對我o黎講)
5. 個相簿唔知幾耐先scan一次新相,搞到次次影完相都要用檔案管理員睇。有時D相要第二日先會響相簿出現

其他地方都幾滿意

TOP