請介紹一部200$以下既手提

只用來打電話用,無要求

只要唔係鋼琴面,易有手指模既mon

thanks!!

[ 本帖最後由 WJM3223 於 2009-9-26 02:33 編輯 ]

E1100

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

I have Motorola C168 for sale, do u interest?
http://www.eprice.com.hk/mobile/phone/?prod_id=1922

TOP

行Linux操作系統,簡單電話一部!電力超強,有Wifi可以上網!內置64M ram,不插SIM也可開機玩!有盒有火牛
英文介面,但可以睇到中文網
only $199

0001-5.jpg (43.02 KB)

0001-5.jpg

0005-5.jpg (73.76 KB)

0005-5.jpg

TOP

原帖由 lenovo_mobile 於 2009-9-29 16:23 發表
行Linux操作系統,簡單電話一部!電力超強,有Wifi可以上網!內置64M ram,不插SIM也可開機玩!有盒有火牛
英文介面,但可以睇到中文網
only $199

  ching 請問邊度買 呢~

TOP

原帖由 gut1983 於 2009-9-29 16:35 發表

  ching 請問邊度買 呢~

我就在老尖的水貨舖見過,樣醜所以無買
台灣出品,幫一間法國公司做的
而家我見有條友在yahoo拍賣緊!我都係COPY佢D相
$80起標,投到幾多都賣喎

TOP

原帖由 lenovo_mobile 於 2009-9-29 04:40 PM 發表

我就在老尖的水貨舖見過,樣醜所以無買
台灣出品,幫一間法國公司做的
而家我見有條友在yahoo拍賣緊!我都係COPY佢D相
$80起標,投到幾多都賣喎

I think it should be a problem

TOP

原帖由 lenovo_mobile 於 2009-9-29 04:23 PM 發表
行Linux操作系統,簡單電話一部!電力超強,有Wifi可以上網!內置64M ram,不插SIM也可開機玩!有盒有火牛
英文介面,但可以睇到中文網
only $199

咁強大的功課都係$199

TOP

原帖由 JIMillim 於 2009-9-30 13:44 發表

I think it should be a problem

香港人的心態 平又話人有問題!貴又話你貴
講真依D機都係當玩具黎玩姐

TOP