有關買Raspberry PI問題

我想問除左係佢個網度訂, 香港有冇地方可以直接買果塊板?
唔該

攪團購好唔好?

TOP

好似有香港代理
我20/12訂左到依家都未收到送貨通知@RS

TOP

好似有香港代理
我20/12訂左到依家都未收到送貨通知@RS
dennix 發表於 2013-1-3 08:35 PM



    咁耐丫,我兩日就到貨

TOP

攪團購好唔好?
lowbwah 發表於 2013-1-3 20:33


幾錢一塊先?

TOP

回復 2# lowbwah


    如果價錢OK,就支持

TOP

回復  lowbwah


    如果價錢OK,就支持
Eric.HK 發表於 2013-1-3 11:40 PM



   
幾錢一塊先?
benleung 發表於 2013-1-3 11:00 PM



出面$350 連運費?

TOP

本帖最後由 kafachan 於 2013-1-4 13:27 編輯

回復 1# benleung

我有一塊2012年11月19日 invoice 日期,只著過幾次,連埋原裝case  , 同埋自己加埋全銅散熱,
如果有興趣,我可以放係交易區,原價主機加case 賣 (送三粒全銅散熱)  
放出原因,因為我仲有兩部,呢部其實只係俾我用來測試O的code 用,呢家已經完成,所以放售

pi.jpg

TOP

回復 8# kafachan

256MB還是512MB RAM?

TOP

回復 9# salad

當然是 512M

TOP