benleung 當前離線
進階會員
lowbwah 當前離線
中級會員
TOP
dennix 當前離線
好似有香港代理 我20/12訂左到依家都未收到送貨通知@RS dennix 發表於 2013-1-3 08:35 PM
攪團購好唔好? lowbwah 發表於 2013-1-3 20:33
Eric.HK 當前離線
回復 lowbwah 如果價錢OK,就支持 Eric.HK 發表於 2013-1-3 11:40 PM
幾錢一塊先? benleung 發表於 2013-1-3 11:00 PM
kafachan 當前離線
salad 當前離線