notebook 重裝XP 要預備D乜?

有朋友叫我幫手將佢部SONY NETBOOK 重新裝過XP(本身係英文版)
有沒有什麼特別野要搞?? 普通DESKTOP裝XP就多. NOTEBOOK就第一次.唔知有沒有野要留意?

都係一樣
driver + software

TOP

xp pro的話,就轉mui就得,無需重裝

TOP

Sony 機要 download 好多 drivers

TOP

回覆 3# 的帖子

xp pro的話,就轉mui就得   
mui 係咩黎家

TOP

回覆 5# 的帖子

係囉,點樣可以轉mui ??

TOP

回覆 4# 的帖子

我上網搵過~有25個 driver 是否全部要安裝??
特別notebook 上既function key (大細聲,光暗等),是唔係一定要裝佐driver 先有 ?

會唔會有咩sony 既 program / driver 會剷機後用唔番??

TOP

原帖由 mega65 於 2009-10-17 10:23 發表
係囉,點樣可以轉mui ??

冇記錯既
應該係Multilingual User Interface.......
(類似多國語言包)...
至於點樣取得...就要自己諗辦法啦
(之前MSDNAA有xp mui disc 1
,但e家冇左lu )

[ 本帖最後由 youwia 於 2009-10-17 13:23 編輯 ]

TOP

原帖由 nozomiHK 於 2009-10-17 06:00 發表
Sony 機要 download 好多 drivers

部部機都好多driver要裝架啦

TOP

原帖由 mega65 於 2009-10-17 10:23 發表
係囉,點樣可以轉mui ??

MUI唔係轉, 係安裝

TOP