[教學] 有無人玩 XuanZu 部U606pro耳擴

我剛入手,希望有師兄分享
DIY換料升級同換OPAMP既注意地方或經驗
請指教

用緊OP2604,可能換MUSE02 比較下

TOP

網上都無咩參考,希望多啲師兄分享心得。
OP2604同跟機粒opamp 有咩音質上公別?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我剛到手幾日,仲煲緊
無用過原裝opamp, 我直接買埋op2604
等粒MUSE02到手 先再比較下

TOP

不過用ME100時有電流聲

TOP

網上都無咩參考,希望多啲師兄分享心得。
OP2604同跟機粒opamp 有咩音質上公別? ...
zingy_hkepc 發表於 2019-5-16 21:34



    2604係跟機哥粒既4倍性能 但2604運放黎講叫最好聲 只不過叫做好聲過5532
認認真真買粒627BP 一係8620BR啦 對比過2604之後你會發覺係兩個世界

TOP

回覆 7# devilcat1

627BP 係單運放 要兩粒一齊先work
U606pro 只支援雙運放
我就一部用op2107ap 一部MUSE01

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

多謝各位師兄,分享心得,
已經有幾粒唔同型號你地換左,比新人有個參考

TOP