本帖最後由 Linksys999 於 2023-12-30 13:02 編輯
恭喜移動香港價低者得投得港鐵tender,起好屬於港鐵資產租俾不同網絡商。
乜國際有標準話n78先係5g,我只係 ...
holdhearted 發表於 2023-12-30 04:14 
我都預有呢一著㗎喇,所以我都有講起完係share嘅,不過小氣通可以有連續頻譜做到80MHz高頻寬黃金頻段先講啦,做唔到即係同佢個N1一樣都係慢囉。"鯨魚唔係魚呀?"就係睇你咩角度睇野囉,只要用5G器材,慢到64K咁都可以叫5G嘅。
係㗎,低到600MHz都可以做5G呀,不過慢過4G啫,實得㗎。
邊間用多N1呃人,好多人知啦,無嘅,價又唔係平,5G速就全港最慢,只可以講願者上釣。
N41都高頻過小氣通N1啦陰功,N1個2100MHz 3G時代㗎喇,間間都有N1,但係小氣通特別多呢。
真係出名成日誤導人嘅台正正就係小氣通囉,連未出5G時個4.5G logo個5字都可以特別大隻highlight紅色,當時無咩電訊知識嘅普通市民真係以為佢咁快一早已經出咗5G咁勁。  |