中移動港鐵隧道5G?

究竟中移動而家喺港鐵隧道有冇5G用?

轉台前一問

謝謝

究竟中移動而家喺港鐵隧道有冇5G用?

轉台前一問

謝謝
sengmf 發表於 2023-12-30 00:33


中移投到地鐵5G黃金頻段承建商支標,有真5G用,唔係用假5G N1。

TOP

請問係隧道邊一part有你所講n78用?
見吾到你所講n78係地鐵隧道出現,咁係咪即是所有台依家都係用緊你口中所講嘅假5G?

中移投到地鐵5G黃金頻段承建商支標,有真5G用,唔係用假5G N1。
Linksys999 發表於 2023-12-30 01:15

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2023-12-30 03:10 編輯
請問係隧道邊一part有你所講n78用?
見吾到你所講n78係地鐵隧道出現,咁係咪即是所有台依家都係用緊你口中 ...
holdhearted 發表於 2023-12-30 02:44


你見唔到係因為支標投咗無耐,你get錯我meaning以為呢刻已經有啫。
N1被喻為假5G,唔係黃金頻段,好多人都係咁認為啦,不過你都可以講"鯨魚唔係魚呀?"咁嘅。
https://www.hk.chinamobile.com/tc/home/news/20231011pr

不過你放心,起好之後都係share出來用嘅,不過N77 N78頻寬多過中移先再算啦。

TOP

恭喜移動香港價低者得投得港鐵tender,起好屬於港鐵資產租俾不同網絡商。

乜國際有標準話n78先係5g,我只係香港啲討論區見到啲打手話假5G,移動係國內用咁多n41算吾算假5G?

5G只係一種技術,冇特定預設用某一條band先叫5G,吾好再誤導人

你見唔到係因為支標投咗無耐,你get錯我meaning以為呢刻已經有啫。
N1被喻為假5G,唔係黃金頻段,好多人 ...
Linksys999 發表於 2023-12-30 03:03

TOP

N78仲未見影,同埋唔係中移獨家,係中移做建設,整好後移交比黨鐵,黨鐵再收返網絡商錢

TOP

多謝各位回覆,咁我等佢起好咗先轉台

TOP

我用3地鐵經常收唔到, 之前用中移; 中環又係死哂

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2023-12-30 13:02 編輯
恭喜移動香港價低者得投得港鐵tender,起好屬於港鐵資產租俾不同網絡商。

乜國際有標準話n78先係5g,我只係 ...
holdhearted 發表於 2023-12-30 04:14


我都預有呢一著㗎喇,所以我都有講起完係share嘅,不過小氣通可以有連續頻譜做到80MHz高頻寬黃金頻段先講啦,做唔到即係同佢個N1一樣都係慢囉。"鯨魚唔係魚呀?"就係睇你咩角度睇野囉,只要用5G器材,慢到64K咁都可以叫5G嘅。

係㗎,低到600MHz都可以做5G呀,不過慢過4G啫,實得㗎。

邊間用多N1呃人,好多人知啦,無嘅,價又唔係平,5G速就全港最慢,只可以講願者上釣。

N41都高頻過小氣通N1啦陰功,N1個2100MHz 3G時代㗎喇,間間都有N1,但係小氣通特別多呢。

真係出名成日誤導人嘅台正正就係小氣通囉,連未出5G時個4.5G logo個5字都可以特別大隻highlight紅色,當時無咩電訊知識嘅普通市民真係以為佢咁快一早已經出咗5G咁勁。  

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2023-12-30 13:06 編輯
N78仲未見影,同埋唔係中移獨家,係中移做建設,整好後移交比黨鐵,黨鐵再收返網絡商錢 ...
rickywk 發表於 2023-12-30 09:21


大家用到都無用,人哋N77 N78連續頻譜做到80MHz高頻寬黃金頻段。其他台要做CA,有兩間仲要CA完都唔夠中移多。
可以想像到到時地鐵入面各台嘅真5G網速同網絡容量會係點。

TOP