Lucky2

有冇師兄用緊,日本用順5順?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

有冇師兄用緊,日本用順5順?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
Keithbonnie7 發表於 2023-12-19 20:09



   自己去睇下HKXXMALL 睇下人地評價出參考.

TOP

我都有睇評價,但今日都在鴨記買咗張傍身。希望唔好發生係我身上

TOP

剛用左佢張20G一年。。台中韓日。。。台OK無問題。。

TOP

本帖最後由 NeTZoO 於 2023-12-22 01:12 編輯
剛用左佢張20G一年。。台中韓日。。。台OK無問題。。
jc917 發表於 2023-12-21 22:08


用哂果20G未?
我反而想知之後無限足唔足512k

TOP

有冇師兄用緊,日本用順5順?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
Keithbonnie7 發表於 2023-12-19 20:09

剛剛去完日本返來, 無大問題
Softbank唔得手動轉 KDDI

via HKEPC Reader for Android

TOP

深水步A出口左第一間買左$145
邊間買可$120

TOP

lucky sim張五地20gb youtube有出評測, 爆咗20gb得番70kbps, 覆吓whatsapp應該仲可以, 開網頁同睇片就死咗條心吧喇

via HKEPC Reader for Android

TOP

唔係512kbps ?

TOP

唔係512kbps ?
tatata 發表於 2023-12-26 07:43

佢喺寫最高達512kbps

via HKEPC Reader for Android

TOP