H100 問題

個三段控速制無反應,
風扇長期FULL SPEED....又睇唔到轉速.
係咪有D野末插好/ BIOS 末SET 好?
小弟唔係好識電腦野,請各位師兄幫幫手.

個三段控速制無反應,
風扇長期FULL SPEED....又睇唔到轉速.
係咪有D野末插好/ BIOS 末SET 好?
小弟唔係好 ...
number92000 發表於 2013-3-15 13:30



你嗰兩把風扇是否插係BUMP個供電位度?

images.jpg

TOP