尺半光管連座及開闢 (END 23:00 02/04/10)

本帖最後由 STRANGER 於 2010-3-29 00:30 編輯

少用,正常, 係書枱到拆下
即食  EPC$2500
------------------
不設保養
注意:先過數後交收
交收地點:
地鐵觀塘線、將軍澳線各站(觀塘線限調景嶺至太子站)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

師兄可唔可以教下我呢d 光管座點拆...
前後左右都無羅c 位既...?

TOP

回復 2# MK燊


    拆開個蓋有螺絲向上收緊左架

TOP

回復  MK燊


    拆開個蓋有螺絲向上收緊左架
dhw479 發表於 2010-3-29 03:07

Thz a lot
終於搵到佢既秘密......

TOP

支光管咩色溫?
白光定王光?

TOP

回復 5# kklaw286

色溫唔知, 係白光

TOP

回復  kklaw286

色溫唔知, 係白光
STRANGER 發表於 2010-3-31 21:43


用佐幾耐?
隻火牛有冇牛叫聲(吱吱聲)??

TOP

回復 7# kklaw286

  買佐好耐,但十分少用,無注意隻火牛有冇牛叫聲(吱吱聲). 不過可試下, 明日覆

TOP

回復 7# kklaw286


剛試佐一陣,隻火牛係冇牛叫聲(吱吱聲), 好靜

TOP