本帖最後由 0186 於 2016-9-19 23:24 編輯
今年又是去Magical Mirai, 今年選了幕張場, 都算係咁多次來講好大
由13年開始就年年都去Magical Mirai, 今年是第4年了, 而Miku 今年8月31日迎來了9週年, 大家都十分期待會有什麼驚喜~
今次行程只是部份重溫, 上一轉台中+廣島才是新行程, 但因為今次多了位日文好勁既朋友, 所以有更多既bonus
一如以住,又係半夜出發, 竟然同去台中同一個gate
到左東京放低行里就去築地, 好彩因為新的土地有問題, 築地未搬住, 仲有得食海鮮丼
黃金應該好飲
食完就上左都庁, 因為同行fd第一次去東京, 還有時間, 上去睇睇到好
之前去左拜拜神田明神, 時間啱啱好, LL賣物部都開得幾揚下….
比起last live, 已經數量不似以往咁多新的繪馬, 但舊的也在
之後行落秋葉原, 買下野,食下野已經黃昏. 因為凌晨機+備戰, 所以提早了回酒店休息
==============
其實第二天也比較輕鬆的Lucky star一天遊. 可惜土師祭是一星期前…試下撞運氣睇下.
最少多了土師祭的繪馬
但大酉茶屋好似已改了經營…變成了鄉土食店…而且要等位.
相反多幸燒好似轉化成以Lucky star主題餐廳(其實一早就係) , meun上亦有Lucky star的特別set
多年不變
同多幸燒個老闆娘吹左陣, 突然佢問lucky star中喜歡那角色…我答左此方!!
原來佢都係此方粉絲, 店內有個特別版既此方 (明明是在鷲宮)
走的時候仲送了post card!?
今次去左久喜市商工会鷲宮支所, 鷲宮総合支所 (原來好多野睇)
之後有時間行埋春日部市, 因為今年書展個聖地巡遊好sell咁..真係多左活動
去完郊區, 又回到六本木了~ 又是因為吉卜力展而上去欣賞夜境.
展內好多地方唔比影….. 但最吸引人就一定係架黃金飛船. 宮崎好鐘意飛行機械, 如果要畫飛機草圖搵佢就啱
收包裹~~ 轉運公司只收國內運費+手續費 [外傳]
================================
>>主角來了~Magical Mirai 2016
地點都幾遠下….仲要咁啱又有另一個live 在幕張舉行,加上去迪迪尼的人流, JR上好多人….
入場包
其實幕張個場幾好排隊同附近便利店超多, 行天橋過去又有食店
但個場一去到入口, 點解咁熟口面? 明明第一次來… 原來是似深圳会展中心
排隊入場是2樓平台, 入場就是落返地面.
今次展覽用上了11號場加戶外停車場位, 而live就用了9-10號hall (應該是9號, 10只用了很少), 很隔音… Live時展覽場果面幾乎聽唔到
今次都是2日半的展 (第一日開下午), 但live多開了一場, 變成了day2 同3都有中午+夜場
今年賣物最搶手一定係護符…兩日都買唔到… 今年goods都變貴了, 估唔到支電光棒設計又是miku expo一樣(其實是另有用心, 此款電光棒同香港IA場同款)
今年多左d奇怪野(年年都有d): 衣架…
今年個展場比之前的闊左好多, 今年熱門的洗頭水, Pocky, 之前大阪見過既人形燒, 捐血車(年年都有….但今年4場live bo…..有人捐完睇live嗎?), 痛跑車+女郎
今年就連個神壇都大左, Piaproの壁加加大,仲有埋電子版既Piaproの壁, 用家可以用tab畫
今年唔同上年, 細舞台是好似C3咁旁邊睇,沒用板間開. 又一次現場睇八王子打碟, 正~ 同場佢有簽名會
神壇........
痛車展~
收獲??
第二日去左午場live, 補左少少goods就閃, 因為當日都落雨. 原先想去埋第二日場DJ party, 但真係太累了…….
Hall 9-10 用作live場地, 入口要轉一個大圈由後面閘入去, 個場有d似台北南港個場…. 位多成長方型. 睇完張票心想今年又應該幾前下, 第一晚是第3行, 第二日是第一行!! D位好窄…. 個場完全feel唔到冷氣…. 入場已經流汗,仲未開show…
完場時係全濕, 還好有衫換
Live部份下一頁~~~~
===============================
睇完live, 當然唔會比佢停, 之後果日去大洗
今次係劇場版上左後我第一次返去… 對好晒時刻表(大家都是吧), 9點幾會由水戶去大洗, 今次是2+3號車, 多了很多劇場版的角色, 而且車內也比1號車為多. 可惜車身沒聲優們簽名, poster補返
因為上次比較急, 今次可以有多d時間. 去到車站案內所影影相, 看看更新資訊, 有c兄做左個QR code 比人scan, 可看到map上mark了各重要地點+情境介紹, 強~
很多俄國的角色店… 原來9月12是有人生日, 應該大家都忘了, 提示是意軍的, 所以都多左人去聖巡, 同埋有間西餐突然要排隊…
就連繪馬也多了劇場版角色
這神社有人玩過?
其實大洗已經有官方的團專門去聖巡, 但要成1萬隻羊… (1日遊, 包車包食)
當然自己已經識行/ 同好者都會拿map自己行/用單車去聖巡la…
這位車主....
可能因為咁… 姐姐的店閉店了….
e間就好好生意
商場內的燒餅店也結束了… 殘念
只好食個吉豚安慰一下
戰車的專門展+賣店好似縮晒水, 11月會開返大d嗎?
件件野只display, 不賣….. 還好彩多了一些物販, tee都缺貨了(反而最後係秋葉原有驚喜)
我對住電梯影相.........
到左大洗當然要上去看看, 復興仍有進行, 但城市已經回復了
原本的2/F café為改成了戰車café, 就算不上頂, 到café已經好高
佢生日, 有特別餐食.........
因為已經4點幾…來個”英”式下午荼吧
間café 的杯墊是特制, 另有紀念杯墊送
5點幾已經有d開始入黑… 趕回車站有痛巴, 再上3號車回水戶
============================
最後一日有d hea… 去左拉面博物館後返老秋, 一來因為LL個畫展當日開, 好彩睇到, 另外行下店有冇update.
我好似入錯了時空,,,,,穿越了嗎?
順手去睇睇, 酒店樓下的animate
好彩有行, 原來戰車繼中有個大展場, 有好多野賣
之後同fd去開艦colle 街機…燒錢
LL SIF畫展?
期待1
期待2
出返條街就見到水樹架廣告車係面前, 爽~
紀念品篇
個folder由劇場版到而家都仲.....有賣(買folder+紀念卷送上觀光塔頂)
食唔食好.......
好彩今年都仲有得出
劇場版要翻熱潮~~ SEGA夾野有post card, animate買野又有相送
原來我部水Z3可以睇電視了~ [外傳2]
Magical Mirai 2016 場內隨拍 |