[操作疑難] 儲值卡持有人=實名登記人?

3DIY人工客服就話係咁。請問是真的嗎?其他台也是這樣?謝謝

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

本帖最後由 lauming 於 2024-3-20 09:24 編輯

正確!    但持有人不等於用緊的人,    可以比小朋友用.

TOP

我登記畀長老用

TOP

本帖最後由 golfmichael 於 2024-3-20 10:42 編輯

我係持有人,我放咗係老母屋企俾老母用

上台出家庭plan都係一樣concept,家庭plan嘅所有號碼都係under同一個人嘅名,咁其實有咩問題?

TOP

完全無問題

我登記畀長老用
1個閒人 發表於 2024-3-20 09:37

TOP

上台plan幾十年前已經實名,而家prepaid 卡實名嘅concept其實都係一樣

3DIY人工客服就話係咁。請問是真的嗎?其他台也是這樣?謝謝

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
sunnydad 發表於 2024-3-20 06:52

TOP

明白,多謝各位。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

持有人咪即係登記人囉,
唔通指明要買嗰個先可以登記咩?  冇乜可能吧
但係登記咗   可以畀第二個人用都得     例如老豆登記   畀仔用

TOP