水冷液問題

本帖最後由 林洋2 於 2013-8-3 22:40 編輯

請問水冷液可以用酒精嗎?酒精唔導電,漏酒精都唔洗驚

原則上可以但酒精的specific heat capacity比水低很多
水4200J 酒精只有111J

TOP

原則上可以但酒精的specific heat capacity比水低很多
水4200J 酒精只有111J
棟乂 發表於 2013-8-4 13:00

但我整D酒精落隻手度,覺好好涼架,諗住用黎散熱一流

TOP

涼係因為酒精揮發帶走熱量...........

TOP

但我整D酒精落隻手度,覺好好涼架,諗住用黎散熱一流
林洋2 發表於 2013-8-4 18:42


就係佢太過快整到好涼先做唔到水冷液
用酒精個溫度上落會好快 idle好涼既 但一fullload就可能熱得好快 因為佢既h.c太低 111J熱能就可以1度
反之water of h.c高達4200J(p.s專業水冷液更加高) 即使fullload產生既熱能好多 因為佢h.c 高
溫度唔會大上大落

其實ed野 f.3就教啦 點會仲上黎問

TOP

聽講水冷液最好是用超純水。

TOP