真係唔知是福是禍 h2o 920死左泵!

h2o 920  用左年半倒就死左了.
拎上代理,920停左產無貨. 佢話要下個月中先會翻貨,新版950可能要加錢補差價 (那位職員講下星期可以試再打電話去代理問睇下有無早左翻貨)

但最搞笑既情況係..初期話可以加錢換第隻同級...但要用回收價.  H80 開我價$510 = =..
我心情馬上打左一凸,我買一個新的都差不多了.

我最後情願等新版950,雖然無得換風扇,但對我黎講無問題. 920都係用原裝.

無貨係佢地責任
佢自己唔坐貨又唔識維修係佢 O既事

壞左 , 一句無貨就又要傍水
佢咪好肥仔 ?

同無保養有乜分別 ? 不如買水貨, 一蚊都唔好俾香港代理賺

TOP

過份,為什麼不去硬?

TOP

永遠都係..

唔嘈代理永遠執輸..

前提係道理係你果邊

TOP

本帖最後由 EyeOfMagic 於 2013-8-13 15:36 編輯

遲d應該唔洗補有得直接換950

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

樓主係點壞嫁?
我依家每個禮拜都出現一次USB爆衝
即係OVER-CURRENT

TOP

無預兆...   睇緊片時..聽到風扇聲越黎越大...
以為CPU做咩突然咁熱,用手感覺一下D風..完全唔熱,仲室溫既溫度.
之後打開個ChillControl見到個泵0轉   水溫一直升到60幾度,風扇一直再加速..
到了風扇去到最高速,底板保護過熱自動熄機.

TOP

換吧換吧

TOP

本帖最後由 baby123 於 2013-8-16 12:12 編輯

950? 是否指920 V4?? 要補幾錢?

SO FAR我隻920用左年半都未有事~但近來好似個泵有E聲~類似間蝎性吸唔水個D聲.~.但睇水溫又正常..都唔知拿不拿去保養好.

TOP