[測試] HaHa SIM 日本漫遊

HaHa SIM 日本漫遊 5日東京實測

張卡去到東京首選係會用 "Rakuten" 台, 速度唔高 4G 連香港SPEEDTEST 大約10Mb上下
有時會跳台到5G KDDI... 呢個時候有機會出現問題, 會連唔到任何網絡, 得Emergency Call Only
要重新開機先回復正常

當用量到達70% 350MB的時候, 會有短訊提示
另外冇做實名, 本來香港係用唔到, 但去完外遊返黎竟然用到數據~~~可能有BUG

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

“有時會跳台到5G KDDI... 呢個時候有機會出現問題, 會連唔到任何網絡, 得Emergency Call Only”

呢句野想 ...
轟-6 發表於 2024-6-25 13:04


收唔到樂天, 下一個選擇係跳KDDI....有時跳到, 有時跳唔到就變Emergency Call Only
佢係唔識跳返轉頭嘅 >>> 即係樂天收唔到係 "一定" 跳 KDDI, 而唔會樂天之後收返會識用返樂天! 反之亦一樣!
2部不同型號電話都係咁, 所以排除機嘅問題!

TOP

本帖最後由 pc1668 於 2024-6-25 14:10 編輯

Reception quality: DOCOMO > SOFTBANK > KDDI

DOCOMO (4G/5G) and SOFTBANK (4G/5G) are okay.  And better stay away from KDDI.

ps. No idea about Rakuten.

TOP

>>另外冇做實名, 本來香港係用唔到, 但去完外遊返黎竟然用到數據~~~可能有BUG

正常, 同sosim外遊卡一樣

TOP

>>另外冇做實名, 本來香港係用唔到, 但去完外遊返黎竟然用到數據~~~可能有BUG

正常, 同sosim外遊卡一樣 ...
小至至 發表於 2024-6-25 14:13


出發前係用唔到數據

TOP

本帖最後由 pc1668 於 2024-6-25 16:56 編輯
HaHa SIM 日本漫遊 5日東京實測

張卡去到東京首選係會用 "Rakuten" 台, 速度唔高 4G 連香港SPEEDTEST 大約10Mb上下
有時會跳台到5G KDDI... 呢個時候有機會出現問題, 會連唔到任何網絡, 得Emergency Call Only
要重新開機先回復正常 ...
Andysland 發表於 2024-6-25 11:33

收唔到樂天, 下一個選擇係跳KDDI....有時跳到, 有時跳唔到就變Emergency Call Only
佢係唔識跳返轉頭嘅 >>> 即係樂天收唔到係 "一定" 跳 KDDI, 而唔會樂天之後收返會識用返樂天! 反之亦一樣! 2部不同型號電話都係咁, 所以排除機嘅問題!
Andysland 發表於 2024-6-25 14:02


Assuming Rakuten is much better than KDDI at most of the time, we may try to disable Automatic in Network Selection and manually "lock死" Rakuten.  

I've used a travel sim supporting multiple service providers, and used the above method to "lock死" softbank.

TOP

本帖最後由 c14101 於 2024-6-25 18:30 編輯
Reception quality: DOCOMO > SOFTBANK > KDDI

DOCOMO (4G/5G) and SOFTBANK (4G/5G) are okay.  And bet ...
pc1668 發表於 2024-6-25 14:08

不同意,這不是我4月在大阪實測的感受。
KDDI 在較多地方都比 Docomo 接收及速度好,SoftBank 包尾、滿格撈空氣。

via HKEPC Reader for Android

TOP

不同意,這不是我4月在大阪實測的感受。
KDDI 在較多地方都比 Docomo 接收及速度好,SoftBank 包尾、滿格撈空氣。
c14101 發表於 2024-6-25 10:27

今次去日本用聯通SB,全程都冇乜問題,係最後一日喺NRT收爆load air,要手動轉KDDI先上得番網

TOP

不同意,這不是我4月在大阪實測的感受。
KDDI 在較多地方都比 Docomo 接收及速度好,SoftBank 包尾、滿格 ...
c14101 發表於 2024-6-25 18:27


同意你嘅唔同意
快慢係睇你張SIM嘅公司買左幾多BW...並唔係單純睇用咩台...
2張唔同牌子嘅SIM去到日本都可以用DOCOMO...但接收同速度都可以差天共地~~~

TOP