bhkk00 當前離線
進階會員
必思 當前離線
特級會員
TOP
NPNT 當前離線
去DC屋揾人推薦會易d samyang 14/2.8 都 ok,有錢就買FE 12-24 . NPNT 發表於 2017-10-21 22:32
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
D鏡頭出面賣平D... BTW, 我係唔係可以推薦?? A7R II 用家 我係小魚兒 發表於 2017-10-22 01:07
應該會有email 有個推薦code 我諗住有優惠券都只係用黎支買平len玩下 bhkk00 發表於 2017-10-22 01:20
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
咁我冇LA...我部機買左好耐了.... 得D 鏡頭優惠CODE...但每次都DEL晒... 因為D價 優惠左都仲貴過出 ... 我係小魚兒 發表於 2017-10-22 01:22
邊幾支鏡差咁遠? mail4kawai 發表於 2017-10-22 01:25