173 當前離線
進階會員
rcbananahk 當前離線
RCB
TOP
raylee 當前離線
blackkh 當前離線
如果唔想用廠機想砌機有冇咩嘢好介紹想用細機箱細板 及SSD HD via HKEPC Reader for Android ... 173 發表於 2021-12-7 10:29
買dell廠機啦,4千頭有i5, 256gb ssd+1tb hdd 8gb ram 還有正版windows,自己砌都不能 blackkh 發表於 2021-12-7 15:49
最好用ssd hard disk via HKEPC Reader for Android 173 發表於 2021-12-6 13:12
usei 當前離線
特級會員
dell 唔駛煩 rcbananahk 發表於 2021-12-6 14:44