一兩個星期會上一次大陸,低用量用咩好?

主要係搭下車、畀下錢時會用數據,要用到 whatsapp 唔可以失聯,唔駛語音或短訊。
估計偶爾要用下高德地圖搵下路。
用咩 card  扺?最後兩次都係用 clubsim 嘅漫遊數據,11蚊 24 小時。叫方便囉…
其他選項會唔會平好多?

本帖最後由 jk1399 於 2024-7-26 16:46 編輯

sosim $33/5日
然後再買一年10GB $138
平過你每次買$11

TOP

聯通20GB年卡 $120

TOP

大陸數據加clash 翻牆就得啦!

TOP

clash 而家好飄忽... 有時唔得起上來都幾頭痕.. (no whatsapp)
低用量都係年卡穩陣... 但好似我呢啲, 搭車冇野做又掃下 video 既, 一日2GB閒閒地.

TOP

大陸數據加clash 翻牆就得啦!
javacomhk 發表於 2024-7-26 18:30

大陸翻牆是違法的,你教人犯法?

TOP

香港討論唔犯法,我日日用來上 chatGPT

TOP

大陸翻牆是違法的,你教人犯法?
asasas999 發表於 2024-7-26 10:46


呢位市民值得表揚

TOP

香港討論唔犯法,我日日用來上 chatGPT
javacomhk 發表於 2024-7-26 11:20


自信

TOP

買年卡啦

TOP