Windows Mobile 裝置中心 問題???

本人使用Windows Mobile 裝置中心 + vista + office2007 + PDA 電話(o2 life)
為何不能張連絡人全部(包括test1 and test2)同PDA同步呢?
但沒有test1 and test2 就可以同步



[ 本帖最後由 hkosx 於 2009-6-27 00:05 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

outlook set 左同你部機一齊用連絡人末

TOP

原帖由 antony85 於 2009-6-26 23:22 發表
outlook set 左同你部機一齊用連絡人末

在那裡set ?
但其他(記事, 電子郵件, 我的最愛.....)可以同步

[ 本帖最後由 hkosx 於 2009-6-26 23:36 編輯 ]

TOP

唔洗試啦
只可以與預設"連絡人"同步

TOP

原帖由 Esquire 於 2009-6-27 02:30 發表
唔洗試啦
只可以與預設"連絡人"同步

thanks

TOP

如果你想將contacts分類, Outlook本身連絡人有分組功能

TOP

話時話, 你呢個 Outlook 係 2007 版咩?

TOP

樓主唔係outlook07吧....

TOP

Yes, 是用office 2007

[ 本帖最後由 hkosx 於 2009-6-29 20:22 編輯 ]

TOP