Phenom II X4 940 WORLD RECORD 6.5 GHZ

Phenom II X4 940 WORLD RECORD 6.5 GHZ
http://hk.youtube.com/watch?v=wB0JodKgZ0A

6.5 GHZ
好強呀

[ 本帖最後由 kenken33 於 2009-2-6 19:13 編輯 ]

必須注明出處及對事件發表意見

TOP

人地用超科技來超ar ma

TOP

原帖由 nelsonching2 於 2009-2-6 22:44 發表
人地用超科技來超ar ma

原來液氦係超科技

TOP

原帖由 logistica 於 2009-2-6 22:48 發表

原來液氦係超科技

唔洗理佢 你睇下呢區D POST佢回左幾個廢話?

TOP

回覆 1# 的帖子

暈了...6.5GHz...

TOP

6.5GHz!!~~~
超左幾多%  先?????
100???

TOP

原帖由 mh使者 於 2009-2-6 22:50 發表

唔洗理佢 你睇下呢區D POST佢回左幾個廢話?

咁你唔通玩玩下去倒氮咩
這只不過是有做SHOW 玩噱頭姐

[ 本帖最後由 nelsonching2 於 2009-2-7 01:05 編輯 ]

TOP

好似被i7 975破左個record

TOP

TOP