Nvidia ION 實物 review

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

其實這個東東是NETBOOK的EXTENSION還是另外一個類似投影機的東東?

TOP

原帖由 hkdick99014 於 2009-2-4 21:00 發表
其實這個東東是NETBOOK的EXTENSION還是另外一個類似投影機的東東?

係一部電腦黎架
只不過勁細...

TOP

pcio-itx -口-  i want it!吾知ion 會賣幾錢呢..高清硬解好正..

TOP

looks very good ~!

TOP

原帖由 LKNim 於 2009-2-4 21:16 發表

係一部電腦黎架
只不過勁細...


唔知會唔會勁慢呢

TOP

原帖由 路人乙 於 2009-2-4 21:51 發表


唔知會唔會勁慢呢


atom -.- same as netbook

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 LKNim 於 2009-2-4 21:16 發表

係一部電腦黎架
只不過勁細...

唔知可唔可以用來睇電視呢

TOP

原帖由 yy203143 於 2009-2-4 21:53 發表
應該唔快得去邊
希望唔好禁貴


咪Graphic同埋Video Decoding 好D囉
CPU咪又係ATOM

TOP